• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

محمد حسینی فرماندار جم در نشست با شوراهای بخش مرکزی چه گفت:

  • کد خبر : 5073
  • 11 تیر 1397 - 11:01

به گزارش آوای بوشهر،  محمد حسینی فرماندار جم در نشست با شوراهای بخش مرکزی گفت: ۱۷ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی اجرایی شده یا در حال اجراست و در سال جاری ۶ زمین چمن مصنوعی با وجود محدودیت های مالی در بخش مرکزی اجرا می شود و به زودی زمین چمن مصنوعی بزرگ […]

به گزارش آوای بوشهر،  محمد حسینی فرماندار جم در نشست با شوراهای بخش مرکزی گفت: ۱۷ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی اجرایی شده یا در حال اجراست و در سال جاری ۶ زمین چمن مصنوعی با وجود محدودیت های مالی در بخش مرکزی اجرا می شود و به زودی زمین چمن مصنوعی بزرگ روستای بهارستان هم کلنگ زنی می شود.

وی افزود: با تاکید استاندار بوشهر، انتظار داریم در سال جاری موضوع اجرا و تکمیل بوستان های امید به سرانجام برسد.

فرماندار جم بیان کرد: فاز اول جاده جم-پالایشگاه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان تا شهریورماه جاری افتتاح و فاز دوم این پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به مناقصه رفته است.

حسینی گفت: پروژه ایمن سازی راه جم- فیروزآباد در محدوده شهرستان با نگاه ویژه استاندار بوشهر و نماینده مردم در مجلس با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان در دست اقدام است و استاندار  فارس نیز تاکید جدی بر عدم توقف پروژه های مشترک راهسازی داشتند.

وی تاکید کرد و گفت: ملاک اصلی در اختصاص پروژه های ورزشی، بهداشتی و آموزشی به روستاها، جمعیت است.

فرماندار جم اظهار داشت: از بدو ورود به فرمانداری جم، به معاونین و بخشداران اعلام کردم به هیچ عنوان نباید یک ریال از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در محلی دیگر و بر اساس سلیقه هزینه شود و اعتبار هر روستا به هر میزان که باشد در همان روستا خرج شود.

وی ادامه داد: بارها تاکید کردم تکلیف اعتبار ۱۲ درصد دهیاری ها باید مشخص شود و بخشدار مرکزی مکلف است هر چه سریع تر در این خصوص اقدام کند تا مدارس از این پول بهره مند شوند.

 

محمد حسینی خاطرنشان شد: وضعیت آب جم در شرایط خوبی نیست و به عنوان اولویت اول شهرستان در سطح استان مطرح است.

وی افزود: شرایط آب شهرستان به گونه ای است که اگر لازم باشد اعتبارات سایر بخش ها را هم به حوزه آب اختصاص می دهیم تا مردم آسیب کمتری ببینند.

فرماندار جم گفت: در راستای تامین آب شرب با کیفیت و سالم، ماهانه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان آب از آب شیرین کن ها خریداری و به شهرستان انتقال می یابد.

وی با با انتقاد از برخی شایعات در خصوص تامین آب غیر شرب برای مردم صریح کرد: اگر قرار بود آب غیر شرب به مردم بدهیم از آب مخازن موجود استفاده می کردیم در حالی که این کار خیانت به مردم بود و برای تامین آب شرب مردم مخازن تفکیک شده آماده شده و مردم اطمینان داشته باشند آب سالم و با کیفیت به مخازن سطح شهر و روستا تزریق می شود.

حسینی افزود: ۴۵ حلقه چاه اجاره ای در شهرستان برای تامین آب وجود دارد که ۱۳ چاه اجاره ای و ۲۰ چاه تملکی آب حوزه روستایی را تامین می کند.

فرماندار جم گفت: اجرای پروژه آبرسانی از دریا و سد باغان را تنها راه برون رفت از مشکل بحران آب جم است. پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی و سازه آب شیرین کن مطلوب است و امیدواریم با جدیتی که مسئولان و نماینده مردم در مجلس در این زمینه دارند شاهد اتمام این پروژه مهم باشیم.

 

وی ادامه داد: تیم پارس جم از سال گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و تلاش ها و پیگیری های زیادی را انجام دادیم تا تیم بتواند در فصل جدید لیگ برتر حضوری موفق داشته باشد.

حسینی تاکید کرد: اشتغال یکی از چالش های پیش روی جوانان شهرستان است. دولت اعتبارات بسیار خوبی در قالب تسهیلات اشتغال شهری و روستایی اختصاص داد که سهم شهرستان جم ۹ میلیارد تومان است اما متاسفانه این اعتبار به خوبی جذب نشد.

وی خاطرنشان شد: به مشکلات و نیازهای شهرستان واقف هستیم اما برای رفع همه مشکلات و نیازمندی ها با محدودیت های اعتباری مواجهیم که تلاش می کنیم بر اساس اولویت ها اقدام کنیم./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.