• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
استاندار بوشهر:

مدیران حداقل ۵۰ درصد نیروی کاری را کاهش دهند/ ادامه تعطیلی بازار تا آخر سال

  • کد خبر : 11382
  • 24 اسفند 1398 - 20:03
استاندار بوشهر با اشاره به ممنوعیت‌های تردد و مسافرت خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از مدیران حق ندارند به بهانه تعطیلات از استان خارج شوند.

 استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم کنترل ترددها در استان گفت: افراد مشکوک باید با جدیت به محل قرنطینه انتقال داده شوند و امکانات موردنیاز تأمین می‌شود.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: برگزاری نشست‌های غیرضروری در استان بوشهر ممنوع است و در صورت نیاز به تشکیل جلسه، نکات بهداشتی رعایت شود.

وی بر لزوم کنترل مسیرهای ورودی و خروجی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر اینکه باید تردد از خارج استان کم شود، بلکه در استان نیز کنترل‌ها را جدی بگیریم.

استاندار بوشهر بیان کرد: پلیس و بسیج با جدیت در مسیر کنترل ورودی‌ها حضور دارند، لذا افراد به بهانه دغدغه، خودسرانه به بستن مسیرها یا مداخله در کارها اقدام نکنند.

وی با اشاره به ممنوعیت‌های تردد و مسافرت خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از مدیران حق ندارند به بهانه تعطیلات از استان خارج شوند، این دستور در راستای تاکید بر ممنوعیت مسافرت است.

گراوند ادامه داد: مدیران اجرایی استان بوشهر باید دورکاری را جدی گرفته و حداقل ۵۰ درصد نیروی انسانی کاهش دهند، زیرا تصمیم بر تعطیلی ادارات به ستاد ملی مبارزه با کرونا سپرده شده است.

وی اظهار کرد: افراد مشکوک باید با جدیت به محل قرنطینه انتقال داده شوند و امکانات موردنیاز تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: به استثنای سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروشی‌ها که اقلام ضروری را در اختیار مردم قرار می‌دهند، سایر صنوف تعطیلی را ادامه دهند./خلیج فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.