• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15
با حکم معاون وزیر نفت

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد

  • کد خبر : 12036
  • 21 اردیبهشت 1399 - 14:01
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، ایرج خرمدل را به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، ایرج خرمدل را به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش آوای بوشهر، در حکم مسعود کرباسیان خطاب به خرمدل(بدون ذکر نام سید پیروز موسوی مدیر عامل سابق) آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص، تجارب ارزشمند و توانمندی‌های جنابعالی و با استناد به مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بدین‌وسیله به سمت مدیرعامل، عضو اصلی و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره آن سازمان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال در انجام وظایف محوله در راستای سیاست‌ها و راهبردهای کلان شرکت ملی نفت ایران با محوریت جهش تولید موفق و موید باشید.»

خرمدل جانشین سید پیروز موسوی شده که آبان ماه ۹۷، به سمت مدیر عامل منطقه ویژه پارس عسلویه منصوب شده بود.سید پیروز موسوی طی دو دوره مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده که اکنون و پس از ۳۲ سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

ایرج خرمدل اهل یاسوج است و سابقه مدیریت پالایشگاه ۴ و ۵ پارس جنوبی، مدیریت پالایشگاه پارسیان و عضویت هیات مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی را در کارنامه دارد.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  بـه نمایندگـی از وزارت نـفت وشـرکت ملی نفت ایـران وظیـفه اداره و راهبری حـوزه عملیاتی پشتیبانی پـارس جنوبی، پـارس کنگان و پـارس شمالی را برعهده دارد؛ فعالیتـهای اصـلی شامل تعریف، تصویب (طراحی، اجراء، بهـره برداری و نگهداری) ایجاد و احداث زیر ساخت های عمومی مانند: راه، راه آهن، بنـدر، فرودگاه، برق، آب و مدیریت و راهبری منطقه جـزء وظایف و مـاموریت های اصلـی آن اسـت.

ایـن سـازمان شـامل سه منطقه پـارس یک (پـارس جنوبی) منطقه پارس دو (پارس کنگان و منطقه پارس سه (پارس شمالی) با ۱۶ هزار هکتار مسـاحت با هـدف پشتیـبانی از طرح توسعه بزرگترین میدان گـازی جهـان(میدان گـازی مشتـرک پـارس جنوبی) و نیـز ۵ میدان گازی گلشن، فردوسی، مند، پارس شمالی و فرزاد درسال ۱۳۷۷ تاسیس شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.