• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
8

مراسم تجلیل از کارگران نمونه

  • کد خبر : 17
  • 13 اردیبهشت 1390 - 21:13

مراسم پاسداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران بسیجی با حضور مسئولان  ارشد سیاسی، انتظامی شهرستان و کارگران شرکت های مستقر در منطقه، در فرهنگسرای توحید برگزار شد. مراسم پاسداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران بسیجی با حضور مسئولان  ارشد سیاسی، انتظامی شهرستان و کارگران شرکت های مستقر در منطقه، در فرهنگسرای توحید برگزار […]


مراسم پاسداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران بسیجی با حضور مسئولان  ارشد سیاسی، انتظامی شهرستان و کارگران شرکت های مستقر در منطقه، در فرهنگسرای توحید برگزار شد.

مراسم پاسداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران بسیجی با حضور مسئولان  ارشد سیاسی، انتظامی شهرستان و کارگران شرکت های مستقر در منطقه، در فرهنگسرای توحید برگزار شد.
مسئول روابط کار اداره کل کار و امور اجتماعی استان بوشهر در این مراسم گفت: نماز سلوک عرفانی و شهودی رسیدن به خداست و کار و تلاش راه مادی رسیدن به خدا می باشد.
مرتضی پروانه با اشاره اهمیت کار در اسلام افزود: در اسلام کار وتلاش عامل رشد عقلانی، سلامتی جسمانی و رفع نیازمندی های زندگی مادی انسان است.
این مقام مسئول بیان داشت: باید پیمانکاران حفظ شان و مرتبه انسانی کارگر را بعنوان یکی از بندهای قراردادی خود با کارگران،قید کنند و همواره در حفظ جایگاه انسانی ایشان خود را متعهد بدانند، وکارفرمایان نیز با نظارت کامل بر حسن انجام این مهم همت گمارند.
وی یکی از چالش ها و آسیب های جامعه کارگری را عدم آموزش های لازم برشمرد  و ابراز داشت: آموزش جامعه کارگری رکن وپایه ی اساسی کار و تلاش است و باید با یاد دادن آموزش های لازم به این قشر فهیم اجتماع، آنان را با حقوق اولیه خود آشنا نمود.
رئیس روابط عمومی شرکت خدمات غیر صنعتی هم در سخنانی هدف از رشد و توسعه ی اقتصادی و اجتماعی در هر کشوری راتامین رفاه مادی و معنوی خواند و اظهار داشت: این امر محقق نمی شود، مگر با کار، تلاش و همت مضاعفی که در آن انگیزه های قوی مادی و معنوی و الهی و خدمت بی منت نهفته باشد.
علی اکبر صحی افزود: روز کارگر را باید تکریم از انسان هایی دانست که توان، خلاقیت و زندگی خود را برای تولید، پیشرفت و رفاه جامعه صرف کرده اند.
این مقام مسئول همچنین در راستای  اجرای مصوبه دولت در بکارگیری ۵۰% درصد از نیروهای بومی یادآور شد: شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران با داشتن ۱۱۰۰ نفر نیرو در بخش های مختلف و بکارگیری بیش از ۷۰% درصد از نیروهای بومی به ویژه در  شهرستان جم و اطراف آن، گوی سبقت را از همه ی شرکت ها ربوده است.
در ابتدای این مراسم نیز رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج کارگری و فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان  در شهرستان جم به تشریح برنامه های این ستاد پرداخت و اظهار داشت: هدف ما فراهم کردن فضایی سالم و صمیمانه و حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  در جهت همگام شدن با دست اندرکاران اجرایی کشور  برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال جهاد اقتصادی است.
ستوانیکم پاسدار محمد اسلام نژاد اعلام داشت:  درهای حوزه ی مقاومت بسیج کارگری بر روی همه ی کارگران عزیز باز است و با تمام توان و انرژی در خدمت ایشان و حامی این قشر والا مقام می باشیم.
در پایان این مراسم با حضور فرماندار شهرستان جم، رئیس سازمان بسیج کارگری، مسئول روابط کار اداره کل کار و امور اجتماعی و مدیر شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران از ۳۳ کارگران نمونه تجلیل به عمل آمد.اسامی کارگران برگزیده بدین شرح می باشد: صابر خانی پورـ یار احمد حق شناس ـ ایرج محمدی ـ حیدر حسینی ـ محمد پناهی ـ عیسی عبدالهی خو ـ عباس ریزی ـ عباس دوراهکی ـ داود مدرسی ـ بهزاد آرمون ـ ابراهیم اسماعیلیان ـ محمد رئیسی ـ عبدالله آمیز ـ مریم مسکنه ـ عباس نظامی ـ عباس مهران نژاد ـ احمد منصور نژاد ـ حسین زارع ـ عباس جعفری ـ حسین آرام ـ حیدر رضایی ـ محسن عبدالهی ـ علی ابراهیمی ـ جهانگیر ایاز ـ حسین پروین ـ گودرز هوشمند ـ حسین عالی ـ قاسم رضایی ـ حسین غلامی ـ بهرام حیدری. و همچنین از دانش آموزان سیده فاطمه سجادی ـ فاطمه فردوسی پور و محمد بیننده به پاس ارائه مقاله با موضوع کار و کارگر تقدیر بعمل آمد.

منبع : سایت شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.