• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

مربی پارس جنوبی: ضعیف ترین تیم لیگ از لحاظ بودجه هستیم/مشکل گلزنی داریم

  • کد خبر : 10074
  • 09 آبان 1398 - 20:20
مربی پارس جنوبی جم گفت: هر چه درباره داوری می‌گوییم صدایمان به جایی نمی‌رسد. نمی‌خواهیم بگوییم به عمد، اما داوری تا اینجا به ضرر ما بوده است.

مربی پارس جنوبی جم گفت: هر چه درباره داوری می‌گوییم صدایمان به جایی نمی‌رسد. نمی‌خواهیم بگوییم به عمد، اما داوری تا اینجا به ضرر ما بوده است.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ مرتضی اسدی مربی تیم پارس جنوبی جم بعد از تساوی یک بر یک این تیم مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی بود به ویژه نیمه اول که ما سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم که بداقبالی و کم دقتی باعث شد توپ‌های ما تبدیل به گل نشود. به هر حال تیم ما فوق العاده کار کرد و مستحق پیروزی هم بودیم. نمی‌شود از بازی خوب سپاهان هم گذشت که واقعا تیم فوق العاده‌ای هستند و صدرنشین لیگ هستند. امیدوارم روند رو به رشدی که از بازی‌های قبل شروع شده، ادامه دهیم و تیم روز به روز بهتر شود.

او افزود: اول فصل بودجه‌ای که تخصیص داده شده برای پارس جم محدود بود و طبق آن بازیکن خریدیم. فکر می‌کنم یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ از نظر بودجه هستیم. بازیکنان همه دارند تلاش می‌کنند، اما مقداری تغییرات وجود داشته و تا تیم شکل بگیرد و هماهنگ شود، زمان می‌برد. در این یکی دو بازی این هماهنگی را دیده ایم. رفته رفته بهتر می‌شوند و خودشان را در موقعیت‌های بیشتری قرار می‌دهند.

مربی پارس جنوبی جم گفت: خیلی تیم‌های دیگر هم مشکل گلزنی دارند و فقط ما نیستیم. باید کار کنیم تا این مشکل برطرف شود.

اسدی درباره تعویض محمد نوری در نیمه دوم بیان کرد: او هم کاپیتان و هم بازیکن مثمر ما است. اما تیم سپاهان از دقیقه ۶۰ رو به بازی مستقیم آورد و ما یک هافبک دفاعی آوردیم که جلوی خط دفاع را جمع کند. این تشخیص آقای کمالوند بود برای جلوگیری از خوردن گل. به نظرم تغییر تاکتیکی خیلی خوبی بود. در کنار این، دو گوش تیم را هم عوض کردیم که بتوانیم از ضد حملات استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اخطار‌های متعدد داور، پارس جنوبی برای بازی بعدی محرومی خواهد داشت، گفت: الان بحث داوری ندارم، چون هر چه صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد. اگر برای تیم‌های مدعی اتفاقات هفته قبلی می‌افتاد، شاید یک ماه انعکاس این اشتباهات داوری ادامه داشت، اما برای ما خیلی عادی با این قضیه برخورد شد. صدایمان به جایی نمی‌رسد. این همه تا به حال آقای کمالوند صحبت کرد. نمی‌خواهیم بگوییم به عمد، اما داوری تا اینجا به ضرر ما بوده است.

مربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: تیم ما به صورت عادی همین طور تحت فشار است. مشکلات مالی را داریم. این تیم چقدر می‌تواند دوام بیاورد؟ الان هم کمالوند با چنگ و دندان این تیم را نگه داشته تا سرپا بماند.

اسدی گفت: اگر اعتراض نکنی، حقت خورده می‌شود. اگر اعتراض کنی، محرومت می‌کنند. یک نفر بیاید پاسخگو باشد. الان هم بعد از پنالتی شاهد ۲، ۳ تا کارت بودیم. این طور که بچه‌ها گفتند پنالتی که داور گرفت پنالتی نبوده و به همین علت بازیکنان وقتی دیدند، اعتراض کردند. البته آقای کمالوند بچه‌ها را صدا زد و آن‌ها را به آرامش دعوت کرد. امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق پارس جنوبی دفاع کند.

او درباره ضرورت حضور یک مهاجم برای تغییر نتیجه در دقایق پایانی، گفت: ۲، ۳ بازیکن مصدوم داریم که در خط حمله نمی‌توانند بازی کنند.

مربی پارس جنوبی جم از هواداران واقعی و باغیرت این تیم نیز تشکر کرد که تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.