• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

مسئولان استان بوشهر باید به فکر رفع بحران تاریخی آب باشند

  • کد خبر : 5182
  • 15 تیر 1397 - 18:22
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکل آب گفت: مسئولان استان بوشهر باید به فکر رفع بحران تاریخی آب استان بوشهر باشند.

آوای بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکل آب گفت: مسئولان استان بوشهر باید به فکر رفع بحران تاریخی آب استان بوشهر باشند.

به گزارش آوای بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان از هر راهی برای ایجاد اختلاف و ایجاد شکاف بین نظام و ملت استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم همواره پشتیبان این نظام و انقلاب هستند و ترفندها و دسیسه‌های مختلف دشمنان را ناکام کرده و دست از حمایت خود از این نظام و آرمان‌های انقلاب برنمی‌دارند.

امام جمعه بوشهر به تلاش‌های دشمن به شیوه‌های مختلف از جمله جنگ، فتنه، تهاجم فرهنگی و . . . اشاره کرد و ادامه داد: هر ترفند و توطئه‌ای که دشمنان ایجاد می‌کنند ملت به این نظام و انقلاب پایبند هستند.

وی رفع مشکلات اقتصادی مردم را یکی از ضرورت‌ها دانست و با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای مدریت اقتصادی جامعه، تصریح کرد: برخورد قاطع با مفاسد به ویژه فساد اقتصادی یک ضرورت است.

صفایی بوشهری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی دانست و افزود: سیاست‌های مقاومت اقتصادی برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا طراحی و تدوین شود.

وی تاکید کرد: نظارت قوه قضاییه بر وضعیت اقتصادی نباید به صورت انفعالی باشد و باید به صورت فعال با اخلال‌گران اقتصادی برخورد شود و مسامحه در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار اقدام عاجل مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع بحران اقتصادی  شد و ادامه داد: دولت با همراهی قوه مقننه و قضاییه باید اقتصاد مقاومتی با نگاه جهادی در رفع چالش‌های اقتصادی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه آمریکا دنبال تحمیل بحران اقتصادی در جهان و ایجاد جنگ جهانی اقتصادی است افزود: ملت ایران همواره با حضور خود این نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشه‌اند.

صفایی بوشهری با اشاره به کاهش بارش باران و افت آب در سفره‌های زیرزمینی، خاطرنشان کرد: مسئولان و کارگزاران نظام باید برای حل مشکلات جهادی و انقلابی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برای ساخت طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری‌ در استان بوشهر اصولی عمل نشده است، گفت: سند چشم‌انداز تامین آب استان بوشهر باید تدوین شود./مهر

امام جمعه بوشهر خواستار ایجاد تاسیسات آب‌شیرین‌کن، تولید آب توسط واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر و ایجاد سدهای جدید شد و اظهار داشت: تامین آب آشامیدنی مردم استان بوشهر باید فوری و جهادی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.