• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

مسئولین برای تکمیل مصلی جم کوتاهی کرده اند/ مسئولان گذشته استغفار کنند

  • کد خبر : 6023
  • 12 آبان 1397 - 16:57
امام جمعه جم اظهار داشت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز مصلی نماز جمعه جم تکمیل نشده است و مسئوولان گذشته و کنونی در این زمینه کوتاهی کرده اند.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های نماز جمعه جم، اظهار داشت: مردم در پیاده روی اربعین سنگ تمام گذاشتند و مردم در یوم الله ۱۳ آبان یک بار دیگر نشان خواهند داد که هرگز دست ذلت به سمت استکبار دراز نخواهند کرد.
امام جمعه جم افزود: مردم با حضور متحدانه و همدل پا به صحنه می گذارند و باری دیگر در ۱۳ آبان با آرمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.
وی بیان کرد: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی نام دارد که می طلبد مسئولین اجرایی و مردم به جایگاه این فرهنگ توجه کنند.
گنجی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئوولین برای تکمیل برخی پروژه های فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند، باید هرچه سریعتر زیرساخت های فرهنگی به سرانجام برسد.
امام جمعه جم بیان کرد: مصلی جمعه جم هنوز تکمیل نشده است اما نماز در آن برگزار می شود ، به خاطر شرایطی که وجود دارد شرمنده ی مردم و نمازگزاران هستیم.
وی با انتقاد از مسئوولین بیان کرد: دغدغه ی اول مسئولین باید فرهنگ و دین باشد، بالاترین ارکان دین نماز است و نماز جمعه یک نماز عادی نیست، انتظار می رود هرچه سریعتر مصلی جمعه جم تکمیل شود.
حجت الاسلام گنجی خاطرنشان کرد: باید از همان اوایل انقلاب یک مصلی در شان مردم در جم ساخته می شد اما همچنان بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز مصلی جمعه جم تکمیل نشده است.
امام جمعه جم با بیان اینکه مسئوولین گذشته شهرستان جم باید استغفار کنند تاکید کرد: مسئولان در گذشته برای احداث مصلی در جم کوتاهی کرده اند و مسئولین امروزی نیز برای تکمیل مصلی تلاش کنند تا زمان را از دست نداده اند.
وی ابراز کرد: کسانی که الان از زمان استفاده نکنند بعدا که سمتی ندارند پشیمان می شوند که من زمانی شورا بودم، زمانی شهردار بودم پول برای آسفالت و فوتبال و… دادم اما برای مسائل فرهنگی و مذهبی هزینه ای نکرده ام.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.