• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
تشریح آخرین محدودیت های کرونایی در جلسه امروز ستاد کرونای شهرستان جم؛

مسدودسازی کلیه ورودی های شهر جم به جز یک ورودی/ مشاغل گروه ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد

  • کد خبر : 13382
  • 29 آبان 1399 - 13:20
رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان جم گفت: از یکم آذرماه تمامی ورودی های شهرجم بسته خواهند شد تنها خودروهای با پلاک بومی می توانند از یک ورودی (سه راه پالایشگاه) وارد جم شوند.

به گزارش آوای بوشهر محمد حسینی صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان جم گفت: ممنوعیت های جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا شهر محور می باشد و بر اساس رنگ بندی شهرستان ها در سه سطح زرد، نارنجی و قرمز از روز شنبه اول آذرماه به مدت دوهفته اجرایی می شود.

حسینی با بیان اینکه گروه های ۳ و ۴ شغلی با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان جم تعطیل می شوند افزود: از اول آذرماه ممنوعیت های جدید آغاز شده و صنوفی که باز می باشند در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، تا پایان طرح پلمب می شوند.

رییس ستاد کرونا در جم از مسدودسازی کلیه ورودی های شهر جم خبر داد و افزود: کلیه ورودی های شهر جم بسته می شود و تنها خودروهای با پلاک بومی می توانند از یک ورودی (سه راه پالایشگاه) وارد جم شوند.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی حکم قانون را دارد افزود: کلیه مصوبات برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم اجراست و در صورت تخلف بار حقوقی برای آن دستگاه در پی خواهد داشت.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: تا پایان اسنفدماه به مدت چهار ماه برای اقشار آسیب پذیر به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر ماهانه واریز می شود و ۱۰ میلیون خانوار نیز مشمول وام ۱ میلیون تومانی خواهند شد.

وی افزود: کارمندان غیر ساکن ادارات و شرکت های مستقر در شهرستان جم برای جابجایی با پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان مکاتبات لازم را انجام دهند تا برای تردد دچار مشکل نشوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم گفت: بیماران و افرادی که برای انجام مراقبت های پزشکی نیازمند مراجعه به سایر استان ها می باشند با ارائه مستندات لازم به شبکه بهداشت و درمان، مجوز تردد بین شهری را دریافت کنند.

حسینی بیان کرد: عبور و مرور به مجمتع مسکونی پارس جم و شهرک پردیس تنها از یک ورودی انجام می گیرد و راه ورودی از سمت اتوبان تنها برای اتوبوس های کارکنان و خودروهای شرکتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدیران ادارات نسبت به اجرای دورکاری کارمندان در وضعیت های نارنجی و قرمز اقدامات لازم را انجام دهند افزودد: کلیه ادارات و امکانات آن ها در اختیار ستاد مبارزه با کرونا شهرستان قرار می گیرد و مدیران ادارات تنها برای جلسات ضروری می توانند با هماهنگی فرمانداری از شهرستان خارج شوند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13382

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.