• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

مسدود کردن راه و متوقف کردن خودروهای پالایشگاه در اعتراض به نبود آب در انارستان

  • کد خبر : 100
  • 15 خرداد 1390 - 0:50

صبح روز شنبه ۱۴/۳/۱۳۹۰ اهالی شهر انارستان در اعتراض به قطعی مکرر آب و وضعیت نامناسب آبرسانی در تابستان، اقدام به مسدود کردن جاده انارستان به دوراهک (سه راه بانک صادرات) و متوقف کردن اتوبوس و تانکر آب پالایشگاه فجر جم کردند. در همین راستا یکی از اهالی انارستان در تماسی با خبرنگار آوای جم […]


صبح روز شنبه ۱۴/۳/۱۳۹۰ اهالی شهر انارستان در اعتراض به قطعی مکرر آب و وضعیت نامناسب آبرسانی در تابستان، اقدام به مسدود کردن جاده انارستان به دوراهک (سه راه بانک صادرات) و متوقف کردن اتوبوس و تانکر آب پالایشگاه فجر جم کردند.

در همین راستا یکی از اهالی انارستان در تماسی با خبرنگار آوای جم از وضعیت نامناسب آب در این شهر ابراز نارضایتی کرده وگفت: «اکنون چند سال است که آب در تابستان شیفت بندی می شود و هرگاه به مسئولین اعتراض می شود وعده هایی مبنی بر حل مشکل داده می شود تا داستان به زمستان می رسد.در زمستان هم که مشکل آب وجود ندارد و دوباره قضیه به تابستان می رسد و شیفت بندی و قطعی آب تکرار می شود. شهر انارستان از آب شیرین بی بهره است ویکی از خواسته های ماانتقال آب شیرین از آبرسانی به شهر انارستان است .به دلیل بی توجهی مسئولین به خواسته های ما، مجبور به نشان دادن اعتراض خود به این طریق شده ایم». گویا یکی از دلایل این اعتراضات ، برداشت بی رویه آب توسط پالایشگاه فجر جم و کمبود آب در تابستان است.مردم خواستار انتقال آب شیرین از آبرسانی به شهر انارستان هستند. گفتنی است اعتراض عملی مردم پس از حضور نیروی انتظامی و قول مساعد مسئولین برای حل مشکل تاروز دوشنبه،به پایان رسید. شنیده ها حاکی است اهالی تصمیم گرفته اند در صورت عدم حل مشکل، تجمع اعتراضی خود را در روز دوشنبه در مقابل شهرداری انارستان برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.