• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

مشکلات مالی، پارس جم را در آستانه نابودی کشانده است/اگر مشکلات حل نشود اجازه ی تردد خودروها و وسایل نقلیه نفت و گاز را در جم نمی دهیم!

  • کد خبر : 5155
  • 14 تیر 1397 - 21:36
در حالی که قرار بود مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هر چه زودتر رفع شود اما به نظر می رسد همچنان مشکلات مالی در این تیم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال وجود دارد و هواداران که از مسئوولان نفتی نا امید شده اند در بیانیه ای وزارت نفت را تهدید کردند.

 

آوای بوشهر، در حالی که قرار بود مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هر چه زودتر رفع شود اما به نظر می رسد همچنان مشکلات مالی در این تیم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال وجود دارد و هواداران که از مسئوولان نفتی نا امید شده اند در بیانیه ای وزارت نفت را تهدید کردند.

در این بیانیه کانون مردمی هواداران باشگاه پارس جنوبی جم که توسط سایت خبری تاورتا در فضای مجازی در حال انتشار است خطاب به وزیر نفت ، مدیران نفتی، گازی و پتروشیمی کشور و همچنین نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفته شده:

 

ما هواداران باشگاه پارس جنوبی جم از شما بزرگواران خواهشمندایم ، با توجه به منابع عظیم نفتی و گازی، همزمان با حضور پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در کنار ما و در این منطقه همچنین استفاده بی رویه شرکت های وابسته  از منابع طبیعی و نابودی آب، خاک، هوا، کشاورزی و…. که باعث نابودی کشاورزی، دامداری، شیوع بیماری هایی چون سرطان و… شده است.

و در این وانفسای مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تنها دلخوشی ما مردم مظلوم و ستم دیده که از هر نظر با مشکلات عمده اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنیم، *تیم فوتبال پارس جنوبی جم* است.

 

لذا از شما بزرگواران خواهش می کنیم نسبت به برطرف کردن مشکلات مالی تیم محبوب ما به صورت اساسی و ریشه ای اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

 

ما بارها از طریق نماینده محترم مردم در مجلس، استاندار محترم،فرماندار عزیز به صورت قانونی و در فضایی آرام و به دور از تنش این مشکلات را پیگیری کردیم که متاسفانه راه به جایی نبرده ایم، اما اکنون که زمان زیادی به شروع لیگ برتر نمانده، مشکلات مالی باشگاه تیم را در آستانه نابودی کشانده است.

 

ما تنها راه چاره را ابتدا توسل به شما باتوجه به نگاه خاص و ارزشمند حضرتعالی به مردم جنوب و سپس اتکا به نیروهای مردمی و هواداران میدانیم.

 

تصمیم ما جمعی از هواداران و مردم بستن راه های ورودی بر روی خودرو ها و وسایل نقلیه شرکتی مربوط به آن وزارتخانه محترم است.

 

ما مردم جنوب خصوصاً مردم جم به عنوان میزبانان نجیب شرکت های نفتی، گازی و پتروشیمی قصد بر هم زدن فضای همدلی و آرامش را نداریم اما به واسطه درآمد های سر شار این منطقه داشتن یک تیم بدون دغدغه و مشکلات مالی را حق مسلم خود می دانیم.

 

پس خواهشمندیم برای جلوگیری از این اقدام که قرار است هفته آینده انجام شود هر چه زودتر نسبت به رفع موانع و مشکلات این تیم محبوب که خط قرمز همه مردم جنوب است اقدامات لازم را انجام دهید تا خدای ناکرده بار دیگر شاهد رو در رویی مردم و صنعت نباشیم.

 

باتشکر

کانون مردمی هواداران باشگاه پارس جنوبی جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.