• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16
گلایه رانندگان پارس جنوبی از تبعیض و بی توجهی

مشمول طرح طبقه بندی مشاغل و مزایای مشاغل سخت نشدیم/ همه کارکنان اقماری شدند، رانندگان نشدند!

  • کد خبر : 13535
  • 25 آذر 1399 - 20:35
رانندگان حمل و نقل در زمره مشاغل سخت و زیان آور تعریف شده اما با وجود شرایط سخت کاری، ما را از مزایای این حق قانونی محروم کرده اند.

تعدادی از رانندگان پیمانکاری شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با آوای بوشهر از وضعیت تبعیض آمیز شغلی خود گلایه کردند.

به گزارش آوای بوشهر؛ رانندگان پارس جنوبی با اشاره به تغییر وضعیت کاری در مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشتند: با وجود اینکه شرایط کار همه نیروهای شاغل در پارس جنوبی به دلیل شرایط کرونا به ۱۴ ، ۱۴ یا ۲۰، ۱۰ و … تغییر کرده اما رانندگان با وجود ارتباط مستمر با کارکنان، مشمول این تغییر نشدند.

رانندگان اضافه کردند: شرایط کار ما به گونه ای است که احتمال ابتلا به کرونا در آن به شدت بالاست اما شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و پیمانکار حمل و نقل، به بهانه کمبود نیرو، توجهی به سلامت و امنیت جانی رانندگان ندارند.

این رانندگان همچنین خواستار مشمول شدن در طرح طبقه بندی مشاغل شدند و گفتند: با وجود اینکه طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در سال گذشته به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شد اما رانندگان مجتمع گاز پارس جنوبی مشمول این طرح نشده اند که باعث ایجاد ناعدالتی و تبعیض در پرداخت ها شده است.

رانندگان پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی حذف شغل شان در این شرکت از مشاغل سخت و زیان آور را غیر قانونی دانستند و تصریح کردند: رانندگان حمل و نقل در زمره مشاغل سخت و زیان آور تعریف شده اما با وجود شرایط سخت کاری، ما را از مزایای این حق قانونی محروم کرده اند.

این رانندگان خواستار پاسخگویی مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی و رفع تبعیض ها علیه خود شده اند.

آوای بوشهر آمادگی دارد پاسخ مسئولان امر در این خصوص را منتشر کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.