• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

مصاحبه با جوان جمی؛رتبه یک کارشناسی ارشد ویروس شناسی پزشکی

  • کد خبر : 1764
  • 04 آبان 1391 - 9:04

 

اختصاصی آوای جم؛باخبر شدیم یکی از جوانان جمی موفق به کسب رتبه یک در کنکور کارشناسی ارشد شده است،

ترتیب مصاحبه ای کوتاه با ایشان دادیم که ماحصل آنرا می توانید ملاحظه فرمائید.

۱-     لطفاً خودتان را بصورت کامل معرفی فرمائید؟ محسن کشاورز هستم.۲۲ساله.متولد شهرستان جم(شهرجم-محله ولایت). دانشجوی کارشناسی ارشد ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

۲-     درچه مدارس و دانشگاههایی درس خوانده اید تا به اینجا رسیده اید؟ مقطع ابتدایی را در مدرسه ولیعصر ، مقطع راهنمایی در مدرسه فاضل جمی و دبیرستان را در مدرسه دکتر شریعتی گذرانده ومقطع کارشناسی را هم در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سپری کردم.

۳-     به چه دلیل رشته کارشناسی خود را انتخاب کردید و چرا این رشته را برای ارشد برگزیدید؟ به دلیل علاقه ای که به این رشته داشتم آن را انتخاب کرده و نیز این رشته جز رشته های نو پای علوم پزشکی است که بستر پیشرفت و تعالی محدود نیست.

۴-     رتبه شما در کنکور ارشد چند شد؟ رتبه ی من درکارشناسی ارشد ۱ بوده است.

۵-     چه عواملی در موفقیت شما تاثیر گزار بوده است؟ در وهله ی اول خواست خداو در مراتب بعد حمایت پدر و مادرم که شرایط مناسب را برایم فراهم کردند و تلاش و پشتکار.

۶-     به نظر شما در انتخاب رشته تحصیلی در هر یک از مقاطع،باید علاقمندی در اولویت توجه باشد یا مهارت در دروس تخصصی آن رشته؟ به نظر من علاقه نقش مهمتری دارد ولی باید جنبه های دیگر مثل توانایی و استعداد را هم در نظر داشت که این دو مکمل همدیگربوده و لازم و ملزومند.

۷-     اگر یکبار دیگر فرصت انتخاب رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد را داشتید آیا همین راه را دوباره انتخاب میکردید؟ بله، دوباره همین مسیر را انتخاب می کنم.

۸-     چه آینده ای را برای خود ترسیم نموده اید؟ ادامه تحصیل و شرکت در ازمون PHD که در چشم انداز دوردست خدمت به کشورم و خصوصا همشهریانم است.

۹-     به نظر شما ، نخبگان جمی همچون شما چگونه می توانند به شهرشان خدمت نمایند؟ هرکس متناسب با رشته اش سعی در توسعه و پویایی شهر داشته باشد.امید مردم به نخبگان آن خطه است وآنها باید این رسالت مهم را به خوبی انجام دهند.

۱۰-هر چه میخواهد دل تنگت بگو؟ از مسولین محترم میخواهم دانشجویان را به هر شکل ممکن یاری کنند و از آنها غافل نشوند که جم سرشار از جوانان با استعداد است وهرکدام میتوانند قدم بزرگی برای مملکت بردارند.

۱۱-وسخن آخر:

دستان پرتوان و تلاشگرپدرومادرم را می فشارم ومدیون آنها هستم وازخداوند میخواهم به آرمانهای غایی من که خدمت به بشر است تحقق گردد واز دوستان و افرادی که من را مورد لطف قرار دادند و همچنین از مدیریت آوای جم که لطف نموده واین فرصت را به من داده اید کمال تشکر را دارم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.