• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

معارفه رئیس جدید هیات بدنسازی جم/ رئوف غفاری رئیس شد

  • کد خبر : 9760
  • 14 شهریور 1398 - 20:37
مجید مظفری با تقدیر از تلاش های محمد رضا نادک زاده طی دوران مسئولیت افزود: بنیامین غفاري از جوانان پرتلاش، پر‌انرژی و با اخلاق است كه اميدواريم با برنامه ريزي دقيق به ورزشكاران اين رشته در شهرستان جم كمك كند.

در آینیی با حضور مسئولین استانی، اعضا شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و ورزشکاران، جلسه تکریم و معارفه رئیس هیئت بدنسازی شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دبیر هیات رئیسه هیات بدنسازی استان بوشهر در این آیین گفت: برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت پیشکسوتان به عنوان سرمایه های گرانقدر ورزش پرورش اندام داریم و زیبایی ورزش این است که جوانان و پیشکسوتان دوشادوش یکدیگر در جهت اعتلای جامعه تلاش کنند.

مجید مظفری با تقدیر از تلاش های محمد رضا نادک زاده طی دوران مسئولیت افزود: رئوف غفاری از جوانان پرتلاش، پر‌انرژی و با اخلاق است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق به ورزشکاران این رشته در شهرستان جم کمک کند.

چمران رفیعی پور، عضو شورای شهر جم هم در این آیین بیان کرد: منش و رفتار پهلوانی در بین ورزشکاران شهرستان جم زنده است و نمونه بارز آن جوان با لیاقت و شایسته ای است که هم اکنون به عنوان ریئس هیئت بدنسازی و پرورش اندام انتخاب شده است.

مهدی دهار دبیر هیات بدنسازی استان بوشهر، علی اکبر مظفری مشاور ارشد و دبیر هیئت رییسه هیئت بدنسازی استان ، احسان ایزدبخش رییس کمیته آموزش هیئت بدنسازی، عبدالرضا جولاییان رئیس کمیته اجرایی هیئت بدنسازی استان، دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان، رفیعی پور عضو شورای شهر جم، علی جم نژاد و سید عبدالرضا سجادی زاده پیشکسوتان بدنسازی جم و مدیران باشگاه های پرانا، خشایار، کورش، توحید، تندگویان، پردیس، هدف ۱، پوریا، آرتاکان و ٣٧٢ واحدی در این آیین حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.