• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
از سیل زده های ایران تا سیل زده های پارسی؛

منطقه ویژه و شورای راهبردی پتروشیمی ها رفتارشان را اصلاح کنند

  • کد خبر : 8195
  • 19 فروردین 1398 - 11:10
وضعیت امروز تیم پارس جنوبی جم دست کمی از سیل زده ها ندارد چرا که در بحران بی یاوری و بی یاسری غرق شده است.

آوای بوشهر؛ سیلی ویرانگر بیش از نیمی از مردم عزیز ایران را داغدار و آواره کرد. این روزها مردم استان های سیل زده نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولانند تا اندکی از تلخی این مصیبت کاسته شود.
در همین راستا، تمامی نهادها، ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا بتوانند مرهمی بر دردهای سیل زدگان باشند. اقدامی درخور و شایسته که باید تداوم یابد.
شنیده شده شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس هم در قالب مصوبه ای، یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان برای کمک به مناطق سیل زده کشور اختصاص داده است. اقدامی قابل تحسین و البته قابل تامل!
این روزها، تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان تنها تیم لیگ برتری جنوب کشور، حال و روز خوشی ندارد! تامین مالی این تیم با اما و اگرهای زیادی روبروست و هر چه می گذرد امیدها برای ادامه حضور تیم محبوب جنوبی ها در لیگ برتر، کم رنگ تر می شود.
تیم پارس جنوبی جم از دل منطقه ای برخاسته که ۳۰ پتروشیمی فعال دارد و ده ها فاز و پالایشگاه گازی در حال مکش سفره های زیرزمینی غنی این منطقه هستند و دردناک اینکه نام بزرگ “پارس جنوبی” بر پیراهن این تیم حک شده است.
شورای راهبردی پتروشیمی ها را امروز کسی راهبری می کند که چندان علاقه ای به شهر محل سکونت خانواده های پتروشیمی ندارد و طی روزهای گذشته در شهرهای مختلفی از استان خدمات فرهنگی ارائه کرده اما نه در نهمین نکوداشت روز جم و نه در عید نوروز و مناسبت های اخیر هیچ گامی برای نشاط و شادابی مردم جم برنداشته است!
مدیران و اعضای شورای راهبردی پتروشیمی ها حتی در بحث کمک به مهم ترین عامل نشاط و امید جنوب کشور یعنی پارس جنوبی جم هم با تنگ نظری رفتار می کنند و همین رویه ناصحیح، این شورا و مدیرانش را در میان مسئولان شهری، طرفداران فوتبال و نخبگان جم منفور ساخته است.
وضعیت امروز تیم پارس جنوبی جم دست کمی از سیل زده ها ندارد چرا که در بحران بی یاوری و بی یاسری غرق شده و درست در زمانی که همه هواداران این تیم محبوب منتظر شنیدن خبری خوش از سوی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت های پتروشیمی بودند شنیدن خبر کمک میلیاردی شورای راهبردی به مناطق سیل زده، داغ های مردم و هواداران را تازه کرد.
کمک یک میلیارد و نیمی شورای راهبردی پتروشیمی ها به مناطق سیل زده امر مبارکی است اما زمانی این کمک ها شیرین تر می شود که شورای راهبردی پتروشیمی ها در کمک به تیم محبوب جنوب هم سخاوتمندی بیشتری نشان دهد و نه به عنوان صدقه که به عنوان عمل به تکالیف مسئولیت های اجتماعی تیم پارس جم را از بحران خارج کند تا وجهه و جایگاهی که در زمان دبیری آقای صفائیان در شورای راهبردی پتروشیمی ها وجود داشت به این شورا برگردد وگرنه سیل خشم مردم و هواداران را نه شورای راهبردی نه شخص ابراهیم یاسری و نه هیچ کس دیگر نمی تواند کنترل کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه قیاسی!!!!!!!!!!!!
    درعجبم از این گفته. بخشی از ملت جان و مال خودشان را از دست داده اند، بعد شما این مصیبت را با تیم فوتبال مقایسه میکنید؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.