• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

مهندس اسلامی؛خدمات گسترده فجرجم به ۸ شرکت تابعه وزارت نفت در شهرک توحید

  • کد خبر : 1691
  • 11 مهر 1391 - 18:37

 

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس ؛رحیم اسلامی در جمع مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم خدمات بسیار متنوع و ارزنده‌ای به مردم و خانواده‌های ساکنین شهرک‌های مسکونی ارائه کرده است.

 

وی از خدمات گسترده این شرکت به ۸ شرکت تابعه وزارت نفت در شهرک توحید خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر پالایشگاه فجر جم خود را متعهد می‌داند که به ساکنین شهرک‌های مسکونی جم خدمات مطلوب ارایه دهد.

مدیرعامل پالایشگاه جم افزود: خدمات در بخش‌های مستغلاتی، فضای سبز، حراست، حمل و نقل، مدارس، رستوران‌ها و خدمات ورزش شهرک توحید و شهید تندگویان همگی به شکل اساسی مورد بازنگری قرار گرفته است.

اسلامی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به ساکنین در طول دو ماه اخیر تاکنون مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف شهرک‌های مسکونی گاز در شهرستان جم هزینه شده است.

وی گفت: تمام تلاش خود را در راستای جذب بودجه بیشتر تا رفع همه بدهی‌ها و مشکلات موجود در این شهرک‌ها به کار خواهیم بست و در همین ارتباط با معاون وزیر نفت نیز نشستی مهم داشته‌ایم.

اسلامی کمک مالی وزارت نفت و شرکت ملی گاز را برای رفع کامل مشکلات مالی موجود در شهرک‌های مسکونی گاز بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه قول داده شده مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب به سمتی پیش خواهیم رفت که یک انضباط مالی ثابت در تمامی بخش‌های شهرک توحید شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود وضعیت خدمات‌رسانی به بخش ورزش در شهرک‌های مسکونی را رضایت‌بخش ندانست و خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این راستا شد.

وی اذعان داشت: باید تلاش شود سطح خدمات در تمامی بخش‌ها به گونه‌ای مدیریت شود که رضایتمندی کامل خانواده‌ها به حالت ایده‌آل برسد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1691

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.