• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مهندس اسلامی :هیچ کارگری نگران اخراج نباشد،نیروهای بومی در کشور بی نظیرند

  • کد خبر : 1731
  • 25 مهر 1391 - 12:26

به گزارش خبرنگار آوای جم : صبح امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه جلسه معرفی مهندس یوسف پولادیان بعنوان هماهنگ کننده شهرکهای مسکونی گاز ، مهندس اسلامی مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم عنوان گفت:مهمترین دغدغده این شرکت در مدت کوتاهی که راهبردی شرکت خدمات غیر صنعتی به فجر جم واگذار شده است،مسئله حقوق و مزایای کارگرانی است که با تلاش و جدیدیت در شهرکهای مسکونی مشغول به کار هستند .

مهندس اسلامی در این جلسه که با حضور کلیه مسئولین ، مدیران شرکت پالایش گاز فجر جم و جمعی از پرسنل شاغل در شهرکهای مسکونی بود بیان داشت: در همه زمینه ها ی علمی،فرهنگی و  ورزشی باید از نیروهای بومی منطقه که در سطح استان و کشور بی نظیر هستند استفاده نمود .

وی گفت :فرزندان و دانش آموزان شهرستان جم در سطح کشور و مدارج علمی از رتبه های خوب کشوری برخوردار هستند و این مهم نشاگر معلمان و مدیران خوبی است که در سطح شهرستان مشغول به خدمتگزاری هستند .

اسلامی افزود: بر همین اساس باید از مدیران و معلمان شهرستان جم در سطح مدارس غیر انتفاعی و دولتی شهرکها استفاده نمود .

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: کلیه کارگرانی که در این شهرکها مشغول به کار هستند اطمینان داشته باشند که هیچگونه اخراج در دستور کار این شرکت نیست و اولویت اول با نیروهای بومی منطقه می باشد .

وی همچنین اضافه نمود که جذب نفرات در پالایشگاه ابتدا با ساکنین روستاهای همجوار پالایشگاه مثل شهرخاص ،گندمزار و کوری حیاتی و درنهایت شهرستان جم می باشد که امید است در همه زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بتوانیم گامهای موثری در سطح شهرستان برداریم .

اسلامی در پایان لزوم اخلاق و کرامت انسانی را به همه مسئولین و روسای شرکت گوشزد نمود و از همه کسانی که در راستای خدمات رسانی در شهرکها تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.