• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

موذنی:روابط عمومی آیینه تمام نمای هرتشکیلات ودستگاهی است+تصاویر

  • کد خبر : 1825
  • 25 آبان 1391 - 14:52

موذنی:روابط عمومی آیینه تمام نمای هر تشکیلات و دستگاهی است

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از پرتال استانداری بوشهر؛معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در جامعه دارند و جایگاه آن در تمام دستگاه‌های اجرایی باید ارتقا یابد.

 

محمد حسین زارع درآیین تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت:روابط عمومی در هر دسنگاهی نقش ویژه و ارزشمندی دارد  و لازم است به روز باشند تا کارشان در جامعه تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه کارکنان روابط عمومی بعنوان یک شخصیت فرهنگی مطرح هستند افزود:کار روابط ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یک ضرورت باید به آن نگاه کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اطلاع رسانی یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت:مردم در حکومت اسلامی حق دارند بدانند و اطلاع داشته باشند از این نظر رسالت روابط عمومی در این عرصه مهم و با اهمیت است.
زارع با تاکید بر توجه مسئولان به به وظایف روابط عمومی ها افزود:همه مسئولان باید مدیون روابط عمومی ها باشند و همه روابط عمومی ها نیز باید مدیون مردم باشند.
وی جایگاه روابط عمومی در استانداری بسیار مهم و با اهمیت دانست و گفت:زحمات روابط عمومی به نحوی است که مقید به وقت اداری و روزهای خاص نیست بلکه در همه اوقات روابط عمومی در خدمت اطلاع رسانی به آحاد جامعه است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود:سختی کار روابط عمومی و رسالت آنان مسئولان باید درک کنند و قدرشناس باشند.
زارع باقدردانی از خدمات ابوالحسن دهاز مدیر پیشین،علی موذنی را بعنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر معرفی کرد.
مدیر پیشین روابط عمومی استانداری نیز با بیان اینکه کار روابط عمومی کاری است جهادی گفت:اطلاع رسانی وقت و زمان نمی شناسد و بطور شبانه روزی خدمات رسانی میکند.
ابوالحسن دهاز افزود: جایگاه روابط عمومی استانداری با فعالیت شبانه روزی همکاران ارتقاء یافته است و جزء روابط عمومی های برتر کشور است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیزگفت:روابط عمومی آیینه تمام نمای هر تشکیلات و دستگاهی است .
علی موذنی افزود:رسالت روابط عمومی بسیار خطیر و سنگین است  و دقت ،سرعت و صحت در فعالیت ها از ویژگیهای اطلاع رسانی است.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1825

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.