• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

موذنی:روابط عمومی ها بار اصلی ستاد دهه فجر بر دوش دارند.

  • کد خبر : 1969
  • 12 دی 1391 - 21:54

 

به گزارش آوای جم به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی ایینه تمام نمای یک سازمان و اداره هستندو می طلبد نهایت تلاش و کوشش خود را برای برپایی آیین دهه فجر به منصه ظهور بگذارند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری علی موذنی در نشست کمیته نهادها و سازمانهای ستاد دهه فجرگفت:نقش روابط عمومی ها در همه برنامه ها به ویژه مراسم ها خصوصا دهه فجر بی بدیل است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه خود هستند گفت:روابط عمومی هم از حیث حقیقی و هم از نظر حقوقی دارای جایگاه ویژه ای هستند که باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت : روابط عمومی ایینه تمام نمای یک سازمان و اداره هستندو می طلبد نهایت تلاش و کوشش خود را برای برپایی آیین دهه فجر به منصه ظهور بگذارند.

موذنی تزیین سردرب ادارات و دستگاهای دولتی،و ارائه برنامه هایی که رنگ و بوی انقلاب بدهد را از جمله برنامه های روابط عمومی ها اعلام کرد و افزود:دست آورد انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه ،بروشور، کلیپ،و یا کتابچه میتواند نقش ارزنده اداره ها را در دهه فجر نشان دهد از این نظر روابط عمومی ها باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر شرکت در برنامه های صدا و سیما از دیگر راهکارهای حضور ادارات در برنامه های دهه فجر اعلام کرد و افزود:همانگونه که امام راحل فرمودند اگر خدمات دولت به اطلاع مردم رسانده نشود حق مدیران در قبال انقلاب ضایع می شود.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هم با بیان اینکه ۳۴سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و هر روز هویت این انقلاب نمایانتر می شود گفت:همانگونه که امام فرمودند باید انقلاب صادر شود که امروز شاهد بیداری اسلامی در جای جای جهان هستیم و همین صدور انقلاب اسلامی است که امروز محقق میشود.

حجت السلام سلمان بحرانی هدف از برپایی این جلسه را هماهنگی لازم بین دستگاهای اجرایی برای هر چه باشکوهتر برگزار شدند برنامه های دهه فجر اعلام کرد و افزود:انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب در قرن است که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و وحدت صورت پذیرفت که لازم است نسل جوان از این موضوعات با اطلاع شود.

وی با تاکید که قدر این انقلاب باید بدانیم گفت افزود:چون ما ملت ایران از نعمت این انقلاب برخورداریم زیاد احساس نمی کنیم ولی ملت های دیگر بیشتر قدر انقلاب سلامی میدانند.
بحرانی بربرپایی جشن های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتر تاکید کرد و گفت:امسال باتوجه به اینکه دهه فجر در ماه صفر نیست میتوان شادتر از سالهای گذشته و استفاده از سرودهای انقلابی که یا اور اوائل انقلاب است برنامه ریزی کرد.

وی پیام دهه فجر را استقامت،وحدت ،اتحاد و اقتدار ملی ذکر کردو افزود:چراغانی خیابانها و معابر روبروی ادارات ضروری است.

در این نشست مدیران روابط عمومی ها نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1969

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.