• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

میرکاظمی برکنار شد

  • کد خبر : 43
  • 19 اردیبهشت 1390 - 15:44

جزئیات تشکیل ۴ وزارتخانه جدید اعلام شد با تصویب هیئت وزیران انجام می شود: جزئیات تشکیل ۴ وزارتخانه جدید اعلام شد با تصویب هیئت وزیران انجام می شود: ادغام وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی ادغام وزارت نفت در وزارت نیرو ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار و امور اجتماعی تعیین […]

جزئیات تشکیل ۴ وزارتخانه جدید اعلام شد

با تصویب هیئت وزیران انجام می شود:

جزئیات تشکیل ۴ وزارتخانه جدید اعلام شد

با تصویب هیئت وزیران انجام می شود:

ادغام وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی

ادغام وزارت نفت در وزارت نیرو

ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار و امور اجتماعی

تعیین نام ” مسکن و شهرسازی و راه و ترابری”‌برای وزارتخانه جدید

هیئت وزیران در راستای چابک سازی دولت و به منظور اجرای حکم ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه، جزئیات ادغام وزارتخانه های راه و مسکن، نیرو و نفت، صنایع و معادن و بازرگانی و رفاه امور اجتماعی و کار و امور اجتماعی را تعیین کرد.

به گزارش نفت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب هیئت وزیران وزارت نفت با همه امکانات، ‌تجهیزات،‌ اموال منقول و غیرمنقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت نیرو ادغام شد .

بر این اساس،  کار گروهی متشکل از وزیر نیرو، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود.

با تصویب هیئت وزیران وزارت صنایع و معادن با همه امکانات، تجهیزات، اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت بازرگانی ادغام شد.

براساس این مصوبه، کارگروهی متشکل از وزیر بازرگانی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل می شود تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه کند.بر اساس مصوبه دولت، وزارت راه و ترابری نیز با همه امکانات، تجهیزات، اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت مسکن و شهرسازی ادغام و به عنوان ” وزارت مسکن و شهرسازی و راه و ترابری” نامیده می شود.

همچنین با تصویب هیئت وزیران، وزارت رفاه و تامین اجتماعی با همه امکانات، تجهیزات، ‌اموال منقول و غیر منقول و نیروی انسانی و تعهدات مربوط در وزارت کار و امور اجتماعی ادغام شد.

بر این اساس، کار گروهی متشکل از وزیر کار و امور اجتماعی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود

منبع : نفت نیوز.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=43

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.