• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10
در پی نقدهای دامنه دار پریشان از شیخ موسی احمدی

نایب رئیس شورای شهر جم و چرخش های اعتماد سوز!

  • کد خبر : 13666
  • 18 دی 1399 - 17:01
آنچه بیش از همه اینها قابل ذکر است اینکه علی پریشان نشان داده در حوزه سیاسی، فرد قابل اتکایی برای حمایت و همراهی نیست و ادامه چرخش های 180 درجه اش، می تواند وی را از گردونه سیاسی اجتماعی شهرستان جم خارج کند.

آوای بوشهر؛ علی پریشان معروف به افشین، نایب رئیس شورای شهر جم و از نزدیکان شیخ موسی احمدی نماینده فعلی مجلس و است. شیخ همانی است که در میتینگ انتخاباتی اش در کنگان، علی پریشان پیش سخنران شد و در نطقی تند علیه الماسی نماینده وقت، شیخ را اصلح دانست و از حمایت و همراهی اش با الماسی ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ حمایت علی پریشان از شیخ موسی احمدی هر چند به مذاق بسیاری از همشهریانش خوش نیامد اما پریشان عزمش را جزم کرده بود تا شیخ را حمایت کند. البته که حمایت سفت و سخت پریشان از شیخ، چیزی به سبد رای نماینده پیروز اضافه نکرد و آرای شهر جم همانی بود که شیخ به صورت سنتی داشت!

حمایت تام و تمام از شیخ، دیری نپایید و ورق برگشت! این حمایت صریح در دوران کاندیداتوری و انتقاد صریح تر، ۶ ماه بعد از انتخاب شیخ، قابل پیش بینی بود چه آنکه الماسی هم برای پریشان، کم نگذاشت و حتی برای تعزیه اش، پول گرفت و وزیر آورد اما نهایتا نتیجه همانی شد که دیدیم!

طی چند روز گذشته دو متن انتقادی علیه شیخ موسی از قول علی پریشان و توسط رسانه حامی شیخ در دوران کاندیداتوری اش منتشر شده است. هر دو متن بیش از آنکه گلایه از نقص ها باشد حاکی از استراتژی جدید حامیان شیخ در تقابل با اوست.

متن اول در خصوص تیم پارس جنوبی جم است جایی که پریشان از خلف وعده شیخ و نفتی ها در حمایت از تیم پارس می گوید. متن دوم هم مربوط به عزل و نصب مدیر آموزش و پرورش جم است که این بار ادبیات نایب رئیس شورای شهر، تندتر و گزنده تر است آنجا که می گوید:

“روی صحبت بنده با نماینده مردم در مجلس است در زمانی که مدیر کل آموزش و پرورش استان بنای تصمیمی اینچنین داشت کجای این تصمیم گیری جای داشتید؟ اگر می فرماید اطلاع نداشته ام که وامصیبتا به ما و مردم حوزه انتخابیه و اگر اطلاع داشتید چرا اجازه دادید با آبروی جوانی از این آب و خاک بازی شود؟”

البته دو شائبه جدی وجود دارد؛ اول اینکه چرا دو ماه پیش که مدیر آموزش و پرورش برکنار و دیگری سرپرست شد نایب رئیس اعتراض نکرد و چرا پس از انتصاب سرپرست به مدیریت، به این صرافت افتاده که با آبروی جوانی بازی شده است؟! مشکل در عزل بوده یا انتصاب؟!

شائبه دوم هم اینکه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر، آیا این متن هدف دیگری را جز آنچه در متن آمده دنبال نمی کند؟ بدیهی است که طبق آنچه در متن منتشره نایب رئیس آمده و بعضا در فضای مجازی هم بر پریشان خرده گرفتند وی از منتقدان جدی مدیریت قبلی آموزش و پرورش بوده و بر خلاف آنچه در متن آمده، عزل و نصب غیر محترمانه ای هم رخ نداده است که فریاد وامصیبتا بر نماینده سر داد!

پریشان در پاسخ به انتقادی در فضای مجازی، عده ای را متهم می کند که از زمان حضور شیخ در مجلس، به دنبال منافع شخصی شان بوده اند تا شیخ کوه و دره را برای شان آزاد کند که شیخ زیر بار نرفته است!

آقای نایب رئیس در حالی از افراد منفعت طلب و زمین خوار یاد کرده که طبق برخی شنیده ها، خود او هم در موضوع اراضی و ساخت و ساز و تفکیک زمین هایش، با حواشی جدی و تبعات آن مواجه شده است. موضوعی که تاکنون نه اعضای شورای شهر جم و نه شهردار، جسارت شفاف سازی نداشته اند و البته می توان در فرصتی دیگر به صورت شفاف و کامل به آن پرداخت.

آنچه بیش از همه اینها قابل ذکر است اینکه علی پریشان نشان داده در حوزه سیاسی، فرد قابل اتکایی برای حمایت و همراهی نیست و ادامه چرخش های ۱۸۰ درجه اش، می تواند وی را از گردونه سیاسی اجتماعی شهرستان جم خارج کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خود کرده را تدبیر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.