• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

نا امنی رسانه‌ای در شهرستان را نتیجه ناکارآمدی شعارها و رفتارهای فرماندار می‌دانم.

  • کد خبر : 2525
  • 12 خرداد 1396 - 15:25

گونه است نشریاتی در استان روزانه انتقادات شدیدی را متوجه نوع عملکرد حوزه های مختلف دارند اما به خاطر رویکرد استاندار همواره در حاشیه امن قرار دارند اما در شهرستان جم مدام شاهد ناامنی رسانه ای هستیم. آوای جم؛موضوع بازداشت و به زندان رفتن مدیرمسول تنها نشریه شهرستان بهانه ای شد تا دیدگاه بهزادی از […]

گونه است نشریاتی در استان روزانه انتقادات شدیدی را متوجه نوع عملکرد حوزه های مختلف دارند اما به خاطر رویکرد استاندار همواره در حاشیه امن قرار دارند اما در شهرستان جم مدام شاهد ناامنی رسانه ای هستیم.

آوای جم؛موضوع بازداشت و به زندان رفتن مدیرمسول تنها نشریه شهرستان بهانه ای شد تا دیدگاه بهزادی از روزنامه نگاران قدیمی استان را در این باره جویا شوم؛ وی گفت: فرماندار جم در مقام سخنوری بارها در مورد حقوق صنفی خبرنگاران صحبت کرده است اما در حال حاضر این شهرستان شاهد ناامنی کم سابقه ای برای خبرنگاران است.

وی تاکید کرد: نوع رویکرد، باور و قاطعیت فرماندار در دفاع از اصحاب رسانه جنبه ی محافظه کارانه و کاذب دارد و راستی آزمایی سخنان وی بارها مورد محک افکار عمومی قرار گرفته است.

بهزادی که خود بارها این شرایط را تجربه کرده است اظهار داشت : همه ما در این گونه پرونده ها میبایست به نظر قاضی پرونده احترام بگذاریم و تنها راه تکرار نشدن این چالش ها ورود قاطع نماینده عالی دولت درشهرستان و ممانعت از رسیدن پرونده یک خبرنگار به سیستم قضایی است.

وی ادامه داد: چگونه است نشریاتی در استان روزانه انتقادات شدیدی را متوجه نوع عملکرد حوزه های مختلف دارند اما به خاطر رویکرد استاندار همواره در حاشیه امن قرار دارند اما در شهرستان جم مدام شاهد ناامنی رسانه ای هستیم.

بهزادی حوزه عمومی شهرستان را برای خبرنگاران تنش زا خواند و افزود: آسیب های این حوزه را نمیتوان با شعارهای نمایشی و غیرموثر التیام داد.
وی اتفاق پیش آمده و به زندان رفتن یکی از خبرنگاران شهرستان و در مجموعه فضای کنونی رسانه ای شهرستان را نقطه ای تاریک در کارنامه فرماندار دولت تدبیر و امید دانست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.