• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

نصوری: پروژه دانشکده فنی مهندسی جم در کوتاهترین زمان اجرایی می شود

  • کد خبر : 2282
  • 03 اردیبهشت 1392 - 22:25


 

آوای جم؛مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست با رئیس دانشگاه خلیج فارس از همگامی صنعت و دانشگاه با هدف دستیابی نظام در پایتخت انرژی کشور خبر داد و گفت:توسعه علمی و دانشگاهی موجبات رشد و پیشرفت همه جانبه تولید،اقتصاد و انرژی کشور را به همراه خواهد داشت.

به گزارش آوای جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس نصوری در این نشست با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور افزود: همراهی و همگامی صنعت با دانشگاه در دستیابی اهداف نظام و صنعت بالنده نفت در پایتخت انرژی کشور راهگشا خواهد بود و در شتاب دهی به اجرای پروژه ها موثر خواهد بود.

مهندس نصوری تصریح کرد: اجرای پروژه دانشکده فنی و مهندسی جم با هدف تربیت نیروی ماهر و تحصیل کرده جهت حضور در صنعت یکی از اولویت های سازمان منطقه ویژه پارس می باشد که این سازمان به نمایندگی از وزارت نفت تمام تلاش و کوشش خود را بکار گرفته است تا این مصوبه سفر هیئت دولت به استان بوشهر را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برساند.

 

وی افزود: تامین این اعتبار این پروژه با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست و در صورت پیشرفت روند اجرایی این پروژه و تایید دانشگاه خلیج فارس اعتبارات این پروژه در زمان بندی مشخص شده به کارفرما پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه این نشست با اشاره به نقش پژوهش و تولید علم در چرخه اقتصاد و انرژی کشور گفت: مشارکت در فعالیتهای علمی ،پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در استان بوشهر به عنوان یکی از رسالت های منطقه ویژه پارس محسوب می گردد که با دستور وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این خصوص سازمان منطقه ویژه پارس در حال بررسی راهکارهای حمایت و مشارکت در این طرح ها می باشد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این نشست با تقدیر از خدمات صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس در حمایت از فعالیت های علمی و دانشگاهی در استان بوشهر گفت: بستر سازی مناسب و تامین زیرساختهای علمی و آموزشی در استان می تواند باعث تربیت نیروی ماهر و متخصص جهت حضور فعال در صنعت گردد.

دکتر محمدی زاده افزود: با اجرایی شدن پروژه دانشکده فنی و مهندسی جم شاهد رشد و پیشرفت علمی استان در حوزه های فنی و مهندسی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.