• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

نقدی بریک انتصاب در شرکت پالایش گازفجرجم

  • کد خبر : 4406
  • 29 دی 1396 - 20:26

تصویر شرکت فجر جم به لطف عملکرد فاجعه بار مدیر روابط عمومی این شرکت در ارتباط با مردم، در شهرستان جم چندان زیبا نیست و بعید است حسین آبادی با سابقه امنیتی بتواند گامی در بهبود تصویر شرکت در اذهان عموم بردارد.

 

✴️ در پی انتصاب بحث برانگیز ابراهیم حسین آبادی کارشناس فعلی روابط عمومی و رییس سابق حراست پالایشگاه فجر جم به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه مسئولیت های اجتماعی و تعامل با محیط پیرامون ذکر نکات زیر ضروری به نظر می رسد:

? اول: مهمترین سابقه ی اجرایی حسین آبادی ریاست حراست بوده که با بی توجهی و سوءمدیریت طی سال های گذشته همراه بوده و نارضایتی شدید پرسنل و کارکنان را در پی داشته که همین عامل هم موجب عزل وی شده است.

? دوم: بخش اعظم فعالیت های وی در حوزه امنیتی و حفاظتی بوده و هیچ تجربه ای در حوزه های اجتماعی و محیط پیرامونی را در کارنامه ندارد در حالی که مسئولیت جدید وی مرتبط با مردم و نیازمند مدارا و تساهل است.

? سوم: در شرایطی که حسین آبادی از کمترین تعامل سازنده و مثبت در ارتباط با پرسنل و کارکنان برخوردار بوده انتصاب وی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ارتباط با بخش بزرگی از جامعه پیرامون منطقی به نظر نمی رسد و باید در نیت مدیر عامل فجر تردید های جدی داشت.

? چهارم: تصویر شرکت فجر جم به لطف عملکرد فاجعه بار مدیر روابط عمومی این شرکت در ارتباط با مردم، در شهرستان جم چندان زیبا نیست و بعید است حسین آبادی با سابقه امنیتی بتواند گامی در بهبود تصویر شرکت در اذهان عموم بردارد.

? پنجم: در حالی که در بدنه فجر جم نیروهای نخبه و تعامل گرا کم نیستند انتخاب حسین آبادی می تواند پایانی بر ارتباط شکننده شرکت و محیط پیرامون باشد.

? مدیر عامل فجر بهتر است از چنین انتصاب های شائبه داری صرف نظر
کند!/آوای جم

? T.me/avajam

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.