• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

نمایشگاه نسیم شهادت در جوار امام زاده جعفر« پیر بیراهه »‌در ایام نوروز برگزار می گردد

  • کد خبر : 2165
  • 19 اسفند 1391 - 14:20

به گزارش خبرنگار آوای جم :‌ مصطفی نصیری از برگزاری نمایشگاه نسیم شهادت خبر داد . این نمایشگاه از ۲۹ اسفندماه ۹۱  لغایت ۵ فروردین ۹۲ در جوار امام زاده جعفر « ع» پیر بیراهه آبگرمک با هدف معرفی امام زاده و آشنا سازی جوانان با فرهنگ شهادت و بانوان با فرهنگ حجاب اسلامی برگزار می گردد .

نصیری یکی از جوانان فعال فرهنگی روستای آبگرمک افزود :‌علاقمندان می توانند جهت دیدن این نمایشگاه در تاریخ های اعلام شده مراجعه و از غرفه های متعدد دیدن نمایند . همچنین در این نمایشگاه که به همت جوانان روستای آبگرمک برپا می شود ، غرفه های متنوعی از قبیل غرفه کودک و نوجوان ، فناوری اطلاعات ، شهادت و ایثار ، ماهواره ،‌مشاوره ،‌ حجاب و عفاف ،‌محصولات فرهنگی ، غرفه نقاشی و عکس دائر می گردد .

آوای جم : امام زاده جعفر «ع » که در کوههای نزدیک روستای آبگرمک واقع شده در تمام سال میزبان زائران زیادی از روستاهای شهرستان می باشد ولی متاسفانه اولین و اساسی ترین مشکل این امام زاده نداشتن راه مناسب و عدم برخورداری از نعمت برق می باشد . امید است مسئولین شهرستان در این خصوص تمهیداتی مناسب بیاندیشند .

امام زاده جعفر « پیر بیراهه » :

پیر بیراهه (امام زاده جعفر) در حدود ۴ کیلومتری شرق روستای آبگرمک بعد از روستای موردستان واقع شده که به علت صعب العبور بودن در ایام گذشته به این اسم خوانده شده است.

دارای طبیعتی زیبا که در اغلب فصول سال پذیرای مسافران میباشدو به علت خاکی بودن راه ارتباطی اغلب با ماشینهای شاسی بلند به این مکان می روند.

این مکان دارای چشمه،باغ و رودخانه کوچکی می باشد که به طبیعت منطقه زیبایی خاصی بخشیده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2165

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.