• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری: همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی برای اتحاد هم‌گام شوند

  • کد خبر : 5091
  • 12 تیر 1397 - 14:16

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی کنند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم. به گزارش آوای بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی […]

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی کنند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار استاندار بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان یادآور شد: مردم سرمایه نظام هستند و در هر شرایطی مبنای ما رضایت‌مندی مردم است و همه مسئولان باید در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم در ۴۰ سال گذشته در همه فراز و نشیب‌ها، نظام را همراهی کرده‌اند و امروز نیز باید با اتحاد و همدلی و انسجام ملی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی کنند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: ما باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.

استاندار بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: همه مسئولان با همدلی و اتحاد در راستای اعتلای کشور گام برمی‌دارند و در استان بوشهر نیز شاهد همدلی و وحدت بسیار خوبی هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

عبدالکریم گراوند افزود: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هیچگاه خسته نمی‌شویم و به شکل شبانه‌روزی و با حداکثر ظرفیت اهتمام می‌ورزیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و به مسئولان استان نیز تاکید کرده‌ام از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.