• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
در دیدار نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهور؛

نماینده دشتشتان پیگیر حق مرزی کارکنان دولت در جم و دشتستان/رضایی:نفت سرکش شده و برای خودش استان ایجاد کرده!/مردم حال و روز خوبی ندارند+تصاویر

  • کد خبر : 13399
  • 01 آذر 1399 - 18:46
نماینده دشتستان گفت: صنعت نفت یک استان برای خودش در استان بوشهر ایجاد کرده و پاسخگوی استان بوشهر نیست. متاسفانه شاهد سرکشی صنعت نفت در استان هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص حق مرزی به کارکنان دولت در جم و دشتستان شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ ابراهیم رضایی در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با معاون اول رئیس جمهور گفت: شهرستان‌های دشتستان و جم فاصله اندکی با مرز دریایی دارند و باید حق مرزی به کارکنان دولت در این دو شهرستانِ استانِ مرزی بوشهر نیز اختصاص یابد

وی با بیان اینکه مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند اظهار داست: مسائل و مشکلات کشور راه حل دارند، راه حل مسائل و مشکلات کشور در داخل است و شرط آن اتحاد و همدلی و وحدت مسئولان به اضافه کار جهادی و شبانه‌روزی است.

رضایی افزود: با وجود اینکه کشور دچار مشکلات مالی و اقتصادی است ولی همه مشکلات هم مالی و اقتصادی نیست؛ مسائلی مثل فساد اداری، مدیریت مقابله با کرونا، توزیع بودجه و . . . مسائلی است که می‌توان با تدبیر و مدیریت صحیح آنها را رفع کرد.

وی با انتقاد از توزیع نامناسب بودجه کشور تاکید کرد: متاسفانه در مورد بودجه و توزیع آن اغلب در مرکز کشور تصمیم‌گیری می‌شود بدون توجه به اینکه در دوردست‌ها چه می‌گذرد و مردم شهرها و روستاهای مختلف با چه مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در استان بوشهر خاطر نشان کرد: برخی از دستگاه‌هایی که در استان‌ها فعالیت می‌کنند توجهی به مسائل استان ندارند. صنعت نفت یک استان برای خودش در استان بوشهر ایجاد کرده و پاسخگوی استان بوشهر نیست. متاسفانه شاهد سرکشی صنعت نفت در استان بوشهر هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: همه ما به عنوان مسئول در مقابل مردم تعهد داریم، همه مسئولان باید پاسخگو باشند و فکری برای رفع مسائل و مشکلات مردم بکنیم.

ابراهیم رضایی با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه، دشتستان را از محروم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر دانست و تصریح کرد: مردم دچار مشکلات زیادی خصوصا در حوزه اشتغال هستند و این شهرستان به جز یک کارخانه سیمان، صنعت قابل توجهی ندارد. باید فکری به حال این شهرستان شود.

وی خواستار ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان شد و گفت: به عنوان یکی از راهکارهای توسعه اشتغال در شهرستان، توسعه صنایع انرژی‌بر از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند زمینه توسعه اشتغال را در این شهرستان فراهم سازد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.