• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

نماینده مجلس: تبعات امنیتی خطرناک مشکلات باشگاه پارس جنوبی برای مدیران نفتی/به استاندار تذکر لازم داده ام!

  • کد خبر : 12981
  • 05 شهریور 1399 - 9:13
نماينده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولیت تبعات امنیتی خطرناک عدم حمایت از تیم پارس با مدیران نفتی است و در این زمینه به استاندار بوشهر تذکر لازم داده ام.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت تبعات امنیتی خطرناک عدم حمایت از تیم پارس با مدیران نفتی است و در این زمینه به استاندار بوشهر تذکر لازم داده ام.

به گزارش آوای بوشهر؛ شیخ موسی احمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان جم که با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مشاور وزیر نفت و مدیر عامل منطقه ویژه برگزار شد اظهار داشت: تیم پارس جنوبی جم ۳۰ هزار هوادار دارد و اولین خواسته مردم جم، حمایت از تیم پارس جم توسط وزارت نفت است.

احمدی با بیان اینکه مردم حاضرند برای این تیم سر و جان دهند تصریح کرد: به همین دلیل، عدم حمایت از این تیم تبعات امنیتی دارد که این تبعات امنیتی در کنار صنعت، بسیار خطرناک است و مسئولین صنعت باید جوابگوی مشکلات امنیتی شهرستان باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر قضیه تیم حل نشود و به خاطر مسائل امنیتی مشکلی ایجاد شود به عنوان نماینده مردم شاکی مسئولین خواهم شد زیرا حساسیت این قضیه بسیار زیاد است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه باید تیم پارس جم به عنوان یکی از موضوعات مهم در تعاملات اجتماعی گنجانده شود اظهار داشت: امروز هیچ نیازی بالاتر از دوام و ادامه کار این تیم وجود ندارد و مردم از ما نمی پذیرند که این تیم صاحب ندارد. پس باید از تمام ظرفیت های منطقه استفاده شود تا این فرصت محدود تا شروع فصل نقل و انتقالات از دست نرفته بهترین تصمیم گیری شود.

شیخ موسی احمدی با اشاره به مبالغ میلیاردی باقی مانده از پول پارس جنوبی جم در حساب اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم یک ریال از پول باشگاه در حساب اداره کل ورزش و جوانان در جایی دیگر هزینه شود.

منبع: تاورتا

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.