• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود:

نمی توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم/ فصل آینده در تیم پارس جم نخواهم ماند

  • کد خبر : 8429
  • 30 فروردین 1398 - 2:11
کارد به استخوانمان رسیده است. من نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم چون هفته‌ها و ماه‌ها از عدم دریافت مطالباتشان می‌گذرد.

آوای بوشهر؛ سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل از دیدار با سپیدرود رشت گفت: میخواهم بیشتر از آنکه در مورد بازی فردا صحبت کنم، در مورد تیم و بازیکنانم صحبت کنم با وجود مشکلات زیادمان نمی‌ توانم راجع به مسائل فنی حرف بزنم.

مهدی تارتار افزود: ضمن احترامی که به تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و حتی پدیده قائلم، باید بگویم قهرمان واقعی لیگ برتر بازیکنان پارس جنوبی جم هستند که با وجود مشکلات و معضلات، از اول فصل در میانه جدول حضور ثابتی دارند. در ۱۰ سال سابقه مربیگری‌ام هیچ‌وقت این بازیکنان را نداشتم از همه آنها ممنونم و دستشان را به گرمی می‌فشارم.

وی در ادامه اظهار داشت: فقط به خاطر خانواده ۴۰ نفره تیم‌مان و هواداران می‌خواهیم بازی کنیم و تنها به عشق آنها بازی می‌کنیم. از باشگاه برای قول‌هایی که به ما داده شد و هیچ‌وقت عملی نشد گلایه مندیم . قرار بود پیش از آغاز سال جدید مبلغی از قراردادها پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد. در آن زمان یکی از مسئولان عالی‌رتبه شرکت نفت با من تماس گرفت و  اعلام کرد تا ۲۵ فروردین قولمان را عملی می‌کنیم که متأسفانه اینچنین نشد. فردا بازی بسیار حساسی با سپیدرود داریم. بازیکنان از لحاظ ذهنی شرایط خوبی ندارند ولی آنقدر با شرف و شخصیت هستند که برای هوادارانشان فردا با تمام وجود ظاهر شوند و بازی شرافتمندانه ای را به نمایش بگذارند.

سرمربی پارس ضمن ابراز تاسف به سقوط تیم ایرانجوان به دسته سه گفت: این می‌تواند درس عبرتی برای مسئولان استان باشد. پارس جنوبی که در سال‌های اخیر خوب کار کرده و توانسته جایگاهش را در لیگ برتر حفظ کند اکنون وضعیت خوبی ندارد. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و به این تیم کمک کنند، این تیم عشق همه مردم استان است و حتی در استان فارس هم هوادار دارد. امیدوارم  این تیم به سرنوشت ایرانجوان دچار نشود.

مهدی تارتار در خصوص سوال خبرنگاری درباره راهکارش برای عبور از این شرایط بیان کرد: وقتی قانون دست مسئولان را بسته و نمی‌توانند برای این تیم هزینه کنند تیم را واگذار کنند تا این امتیاز در همین شهر و استان باقی بماند. یا کسانی مسئولیت اداره تیم را بر عهده بگیرند و یا از شرکت‌های پتروشیمی برای باشگاه بودجه مشخص کنند. راهکار مشخص است اما دلی نمی‌سوزد. تیم رها شده و ما فقط برای خانواده ۴۰ نفره خودمان و هواداران ادامه می‌دهیم. برای شرافتمان فوتبال بازی می‌کنیم چرا که برخی تیم‌ها در قعر جدول برای سقوط نکردن و برخی تیم‌ها در بالای جدول برای قهرمانی می‌جنگند که ما با آنها بازی داریم.

تارتار در خصوص اعتصاب بازیکنان تیمش بعد از دیدار با سپیدرود گفت: نمی‌دانم بازیکنان چه تصمیمی گرفته‌اند. در شبکه‌های اجتماعی متوجه شدم تصمیماتی دارند. امیدوارم تصمیم بدی نگیرند تا تمرینات ادامه داشته باشد.

وی در واکنش به سوالی در مورد شایعات و بحث های روزهای اخیر و احتمال اعتراض هواداران بعد از بازی فردا گفت: نمی‌توانم راجع به این مسائل صحبت کنم اما ما فقط به عشق هواداران و خانواده ۴۰ نفره خودمان مسابقات را ادامه می‌دهیم. کارد به استخوانمان رسیده است. من نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم چون هفته‌ها و ماه‌ها از عدم دریافت مطالباتشان می‌گذرد. ما در بین ۱۶ تیم لیگ برتر کمترین دریافتی را داشته‌ایم و به همین علت می‌گویم قهرمان اصلی لیگ بازیکنان پارس جنوبی هستند که با این شرایط  هیچ وقت اجازه ندادند تیم خطر سقوط را احساس کند.

مهدی تارتار در پایان گفت: با این شرایط امکان ادامه همکاری با پارس جم در فصل آینده برایم امکان پذیر نیست و در صورتی که وضع به همین شکل ادامه یابد و مسئولان به تعهدات خود در قبال تیم پایبند نباشند، فصل آینده در پارس جنوبی حضور نخواهم داشت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.