• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

نه آب داریم، نه برق داریم نه تلویزیون نه تلفن نه پارس جم ، به جهنم خوش آمدید!

  • کد خبر : 5202
  • 20 تیر 1397 - 19:45
بدون تعارف شرایط امروز شهرستان جم هیچ تفاوتی با شرایط جنگی ندارد! نفت داریم، گاز داربم، نیروگاه هسته ای در استان داریم اما نه برق داریم نه آب داریم نه تلفن داریم نه دیجیتال داریم نه ... نه تیم پارس...

آوای بوشهر، بدون تعارف شرایط امروز شهرستان جم هیچ تفاوتی با شرایط جنگی ندارد! نفت داریم، گاز داربم، نیروگاه هسته ای در استان داریم اما نه برق داریم نه آب داریم نه تلفن داریم نه دیجیتال داریم نه … نه تیم پارس…

 

تصور اینکه پس از گذشت ده ها سال از تولید انرژی برق و گذشت بیش از دو دهه از ورود صنعت گاز به شهرستان جم، جم به پایان تمدن سلام کند واقعا سخت است.

 

امروز با وجود استقرار یکی از نیروگاه های بزرگ هسته ای کشور در استان بوشهر و ریختن میلیاردها دلار پول برای راه اندازی آن، استان بوشهر با بحران برق در فصلی مواجه است که مردم برای فرار از گرما هیچ راهی جز کولرها ندارند تا اگر پول برق بیشتری می دهند حداقل از گرمای طاقت فرسای جنوب اندکی بیاسایند!

 

اما گویا نه از نیروگاه اتمی، نه از نفت، نه از گاز و نه از … نسیم خنک و امید بخشی وزیدن نمی گیرد!

 

سالیان سال است که بخش بزرگی از شهرستان جم با جیره بندی آب مواجه است و امروز هم که اوج فاجعه فرا رسیده و همان اندک آب جیره بندی هم کیفیت آشامیدن ندارد تا مسئولان دست به دامن مخزن و کانکس آبفروشی شوند.

 

روستاهای جم که سهمشان از همین آب آلوده هر دو روز یک ساعت است و خدا نکند که روزی پمپ آب چاهی بسوزد تا این زمان بندی ظالمانه به چند برابر تبدیل شود و مردم هم از گرما بسوزند هم از بی آبی!

 

در این میان صدا و سیمای استان هم در حال ضد حال زنی است. دستگاه دیجیتال فوق بدوی شهرستان جم مرتب در حال سوزش و خرابی است و مدیران استانی صدا و سیما هم میلی برای رفع مشکل ندارند.

 

چند مدت پیش گفتند ۱۵۰ میلیون تومان برای دیجیتال جم هزینه کرده و دستگاه جدیدی نصب کرده اند اما پس از چند روز و اختلال و قطعی مکرر، مشخص شد ماجرای ۱۵۰ میلیون تومان و دستگاه جدید دیجیتال فریبی بیش برای افکار عمومی جم نبوده است!

 

وضعیت مخابرات و فیبر نوری هم که نقل همیشگی محافل است و مخابرات شده پیری که نه کور می کند نه شفا می دهد. وای به روزی که فیبر نوری هم قطع شود.

 

همه این بدبختی ها یک طرف، تیم پارس جم و نازکردن های مدیر عامل منطقه ویژه برای حمایت از تیم هم یک طرف دیگر…

 

تمام دلخوشی مردم جم تو این گرما و بی آبی و برقی همین تیم پارس جم بود که آنهم با وعده های حمایت خوش خوشانه مدیر عامل رفتنی منطقه ویژه پارس به این روزهای بی پولی گرفتار شد!

 

یادم رفت از تبعیض قشنگ شهرک ها و شهرستان بگویم:

تلفن شان به راه، آب شان گوارا، برق شان هم قطع نمی شود. اگر شهرک نشینان زندگی می کنند ما دقیقا داریم چه می کنیم؟!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خب خانم نماینده که دارین . چه می کنند ایشون در این اوضاع . دریغ از نطقی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.