• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

نوسازی شبکه آب بهارستان به طور کامل انجام نشده / طی دو سال گذشته برای تامین آب مشکلی نداشته ایم

  • کد خبر : 5402
  • 24 مرداد 1397 - 9:38

به گزارش آوای بوشهر، جلیل ادیب پور نائب رئیس شورای اسلامی بهارستان در جمع خبرنگاران گفت: روز خبرنگار پاسداشت کسانی است که در راه تولید آگاهی در میان جامعه ، رشد و توسعه همه جانبه کشور با قلم سترگ و زیبای خویش ، نقشی بی بدیل دارند. وی افزود: خبرنگاران با نوشتن و پرده برداشتن از […]

به گزارش آوای بوشهر، جلیل ادیب پور نائب رئیس شورای اسلامی بهارستان در جمع خبرنگاران گفت: روز خبرنگار پاسداشت کسانی است که در راه تولید آگاهی در میان جامعه ، رشد و توسعه همه جانبه کشور با قلم سترگ و زیبای خویش ، نقشی بی بدیل دارند.

وی افزود: خبرنگاران با نوشتن و پرده برداشتن از نا آگاهی ها و بی‌خبری ها ، در پی روشنگری و شفاف سازی مسائل مختلف هستند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

جلیل ادیب پور خاطرشنان شد: از نقدها ، راهکارها و پیشنهادات خبرنگاران و اهالی رسانه در راستای توسعه و پیشرفت بهارستان استقبال می کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی بهارستان گفت: همت والای خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات، بیان مسائل و مشکلات مردم و انعکاس واقعیت‌های زندگی اجتماعی، ارزش های بلند و ستودنی است.

وی افزود: همدلی و صمیمیت فوق العاده ای در بین اعضای شورای اسلامی بهارستان وجود دارد و هر پنج عضو شورا با همفکری به دنبال رفع مشکلات ، توسعه و پیشرفت بهارستان هستیم.

جلیل ادیب پور گفت: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در بهارستان انجام شده و برای اجرای برخی پروژه ها نیازمند همکاری و تعامل ادارات هستیم.

وی بیان اینکه خوشبختانه در تابستان سال گذشته و امسال تا کنون مشکلی در حوزه ی تامین آب نداشته ایم اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی بهارستان که سبب عدم تکمیل و یا شروع عملیات اجرایی یک پروژه می شود و مانع پیشرفت این روستاست معارضین زمین است که انتظار داریم همکاری و تعاملات در این زمینه افزایش یابد.

وی افزود: عده ای زیادی از مالکین همکاری خوبی با شورا و دهیاری داشته اند و توافقاتی نیز حاصل شده است.

جلیل ادیب پور نائب رئیس شورای اسلامی بهارستان گفت: نوسازی شبکه آب بهارستان به صورت کامل در کل روستا انجام نشده است و انتظار داریم بخش باقی مانده شبکه آب روستا نیز عملیات اجرایی آن آغاز شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.