• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

نگاهی به کارنامه عملکرد بخشدار ریز/بخشداری که بخشدار نیست!

  • کد خبر : 5640
  • 04 شهریور 1397 - 10:23

✍آوای بوشهر _ رضا رئیسی: ? اخیرا زمزمه هایی مبنی بر انتصاب ناصر ابراهیمی بخشدار فعلی ریز به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری جم به گوش می رسد. ?علی رغم اینکه گفته شده بود که برخی مسئولان و شوراها نیز از وی حمایت جدی داشته اند اما با واکنش های مردمی نسبت به این انتصاب […]

✍آوای بوشهر _ رضا رئیسی:
? اخیرا زمزمه هایی مبنی بر انتصاب ناصر ابراهیمی بخشدار فعلی ریز به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری جم به گوش می رسد.
?علی رغم اینکه گفته شده بود که برخی مسئولان و شوراها نیز از وی حمایت جدی داشته اند اما با واکنش های مردمی نسبت به این انتصاب ، خبرهای “تکذیب می کنیم و صحت ندارد” به روی خروجی رسانه ها قرار گرفت!
?اما ذکر هفت نکته در این خصوص:
?۱٫معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جایگاهی بسیار مهم است و با توجه به ویژگی های شهرستان جم و داشتن تیم لیگ برتری ، این جایگاه نباید محل آزمون و خطای جوانان دنبال مقام باشد!
?۲٫ ناصر ابراهیمی در ریز در حوزه ی عمرانی عملکردی فاجعه بار داشته و در برنامه های هفته دولت ۹۷، تنها ۴ پروژه کوچک از پروژه های هفته دولت مربوط به بخش ریز است.
?شهرداری انارستان سه پروژه، شهرداری ریز یک پروژه و ۱۱ روستای این بخش هم فقط یک پروژه را در هفته دولت به نمایش گذاشته که نشان می دهد بخشدار ریز نتوانسته است در حوزه عمرانی هم عملکردی شایسته تحسین داشته باشد.
?۳٫ بخشدار ریز در حوزه ی سیاسی هم موفق نبوده است و آرا مردم این بخش به دولت روحانی در خرداد سال گذشته، نشان دهنده ی صحت این ادعاست که بخشی از این ناکار آمدی به ماندگاری طولانی ناصر ابراهیمی در بخش ریز و ایجاد یکنواختی در این بخش است.
?۴٫ موسوی معاون عمرانی فرمانداری جم که با برخی فشار ها و رایزنی ها به این سمت رسید هنوز بعد از گذشت ۳ سال به حوزه ی کاری خود آشنا نیست و عملکرد به شدت ضعیفی را نیز بر جای گذاشته و حالا داستان تکراری این فشار ها و رایزنی ها در مرکز استان برای سمت معاونت سیاسی و امنیتی برای ابراهیمی جوان و بی تجربه ،می تواند تبعات جدی را برای مردم به همراه داشته باشد و قطعا کار فرماندار برای ادامه کار با این مدیران در جم سخت و سخت تر خواهد شد.
?۵٫ انتصاب یک فرد غیربومی به جای رفیعی پور در سمت معاونت سیاسی عملا سه راس اصلی شهرستان غیر بومی می شود که اطلاعات دقیقی از وضعیت جم ندارند!
?۶٫ اضافه شدن معاون کم تجربه در حوزه ی سیاسی ، می تواند عملکرد حسینی را در جم تحت الشعاع قرار دهد به خصوص که معاون سیاسی فرماندار به دلیل بحران های موجود و میزبانی مسابقات لیگ برتر کاری سخت را پیش رو دارد.
?۷٫ فرماندار جم نشان داده فردی قاطع و مقتدر است و مردم انتظار دارند در پی این انتصابات، محمد حسینی بهترین تصمیم را بگیرد؛ تصمیمی که شاید ناراحتی مرکزنشینان را به همراه داشته باشد اما قطعا خوشحالی جمی ها را به همراه خواهد داشت.
? آقای فرماندار بهترین تصمیم را بگیر…
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.