• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

هفته سوم / تونل وحشت برای پارس، قرعه سخت در شروع لیگ

  • کد خبر : 15032
  • 16 شهریور 1401 - 12:24
گفتنی است این بازی عصر چهارشنبه ساعت 19 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار و تنها از شبکه استانی قزوین بصورت زنده پخش خواهد شد تا یکبار دیگر آنتن های صدا و سیمای بوشهر به سمت تیم پارس تنظیم نشوند!

یزدان شهیدزاده

اول- در چند هفته ابتدایی قرعه سختی قسمت تیم پارس شده است، مصاف با چهار مدعی سمج در پنج هفته ابتدایی شروع سختی را برای پارس رقم خواهد زد. پارسی ها که از مصاف با دو مدعی توانسته اند ۴ امتیاز کسب کند این هفته باید به مصاف رقیبی بروند که ماحصل این دیدار برای دو تیم بیش از ۳ امتیاز ارزش دارد.

دوم- پارس در هفته گذشته برای بردن مسی ها فقط ۳۰ دقیقه در نقش یک مدعی ظاهر شد و همین نیم ساعت کافی بود تا باخت را با برد عوض کند اما علیرغم کسب سه امتیاز افت بدنی پارسی ها در نیمه دوم مشهود بود. اگر پارس قرار است در ردیف مدعیان جا خوش کند باید در این دیدار چشم انتطار ترقی تاکتیکی و بهبود آمادگی بدنی بازیکنان پارس باشیم.

سوم- نکته مشترک پارس و شمس آذر در هفته دوم، عقب افتادن از رقیب و کامبک زدن در نتیجه بود، جمی ها در ورزشگاه خانگی خود و قزوینی ها در زمین حریف بازی یک بر هیچ باخته را با پیروزی ۲ بر یک عوض کردند.

و در آخر اینکه- شاید مهمترین دغدعه هوادران پارس دراین بازی انضباط دفاعی تیم محبوبشان است، چرا که شمس آذر در فاز حمله قدر و موثر بازی می کند و در دو هفته ابتدایی شش گل به ثمر رسانده، اما اگر توپ رسانی به وینگرهای پارس مثل همان ۳۰ دقیقه طلایی با مس باشد بدون شک می توان از دفاع های کند قزوینی ها عبور کرد.

گفتنی است این بازی عصر چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار و تنها از شبکه استانی قزوین بصورت زنده پخش خواهد شد تا یکبار دیگر آنتن های صدا و سیمای بوشهر به سمت تیم پارس تنظیم نشوند!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.