• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
گزارش ویژه آوای بوشهر از وضعیت تیم جم قبل از بازی با ماشین سازی

همه چیز مهیای بازی خوب؛ پول پارسی ها با دستور ویژه استاندار رسید،نه محرومی هست و نه فروزان!

  • کد خبر : 12925
  • 19 مرداد 1399 - 20:05
صبح امروز استاندار بوشهر در فرودگاه بوشهر و قبل از سفر به تهران، با تقاضای فرماندار جم، دستور پرداخت یک و نیم میلیارد تومان از پول پارسی ها را صادر می کند تا مدیر کل ورزش و جوانان، برای واریز این پول، دغدغه بازخواست نهادهای نظارتی را نداشته باشد!

آوای بوشهر؛ تیم پارس جنوبی جم فردا دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در رقابتی سنگین در خارج از خانه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. این بازی برای جمی ها حکم امضای سقوط یا فرار از سقوط دارد.

به گزارش آوای بوشهر؛ پارسی ها در دو بازی قبل با استقلال تهران و شاهین بوشهر در خانه، نمایش ضعیفی داشتند و از پس شاهین قعر نشین هم برنیامدند تا نگرانی جدی هواداران جمی را به همراه داشته باشد. فروزان دروازبان پر حاشیه پارسی ها که در بازی قبل، گل عجیبی را دریافت کرده بود هم در این بازی نیمکت نشین است.

پارسی ها در شرایطی به مصاف تیم ماشین سازی می روند که نه محرومی دارند و نه احتمالا مصدومی. یک و نیم میلیارد تومان از طلب شان در حساب اداره کل ورزش و جوانان هم امروز با دستور ویژه استاندار بوشهر به حساب هیات فوتبال جم واریز شد تا بازیکنان پارس با شارژ درصدی دیگر از قراردادشان، انگیزه بیشتری برای بازی داشته باشند.

منبعی موثق در استانداری بوشهر به آوای بوشهر گفت: صبح امروز استاندار بوشهر در فرودگاه بوشهر و قبل از سفر به تهران، با تقاضای فرماندار جم، دستور پرداخت یک و نیم میلیارد تومان از پول پارسی ها را صادر می کند تا مدیر کل ورزش و جوانان، برای واریز این پول، دغدغه بازخواست نهادهای نظارتی را نداشته باشد!

با همه اینها پورموسوی سرمربی بی حاشیه و با اخلاق پارس جم می گوید بازی سختی در پیش دارد و به بیش از سقوط نکردن فکر می کند. او می گوید: اگر خدای ناکرده این اتفاق رخ دهد بهانه های متعدد اما واقعی وجود دارد که می توانم با اشاره به آن ناکامی را توجیه کنم. بهانه های واقعی که به طور حتم مخاطب حق را به من خواهد داد اما پارس جنوبی بازیکنان بزرگ و با شخصیتی در اختیار دارد که به طور حتم اجازه نخواهند داد این اتفاق تلخ رخ دهد.

سرمربی پارسی ها در مورد استراتژی تیمش مقابل ماشین سازی هم می گوید: واقعیت این است که باید در ابتدا مراقب باشیم که گل نخوریم. با توجه به دو شکستی که داشتیم، سعی کردیم در روزهای اخیر نقاط ضعفمان را رفع کنیم.

سید سیروس پورموسوی با قبول سرمربی گری پارسی ها پس از جدایی دومین سرمربی پارس جم آنهم در هفته های پایانی لیگ برتر دست به قمار بزرگی زده هر چند امیدوار است بتواند با تیمی که دخالتی در چینش مهره هایش نداشته و البته با وجود دخالت های بیجای برخی اطرافیان تیم، بتواند کارنامه قابل قبولی ارائه کند.

در آنسوی میدان هم ماشین سازی تبریز که پس از حضور هومن افاضلی سرمربی سابق پارسی ها بر نیمکتش، روی خوش ندیده و حتی خطر سقوط را هم حالا حس می کند تلاش دارد در خانه به ۳ امتیاز شیرین و امنیت بخش دست پیدا کند.

ماشین سازی هم در دوبازی قبل خود با سایپا و گل گهر شکست را تجربه کرده و فردا برای پیروزی می جنگد تا هومن افاضلی بتواند از زیر بار انتقادات تبریزی ها نجات یابد.

هم اکنون ماشین سازی تبریز با ۲۷ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار دارد و پارس جنوبی جم هم با ۲۵ امتیاز در رده ۱۴ به عنوان یکی از مدعیان سقوط خود را معرفی کرده است.  

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.