• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

همین تصویر گویاست که رییس کیست؟!

  • کد خبر : 15350
  • 03 فروردین 1402 - 0:55
روز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ مراسم تکریم و معارفه، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در محل این شرکت در عسلویه برگزار شد.

در این مراسم که طبق اعلام سایت روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با حضور مدیران استانی، فرمانداران، ائمه جمعه، شوراها و معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد نظری جای خود را به شیخان داد تا از این پس، راهبری شرکت خدماتی پازارگاد به شیخان برسد.

تصاویر منتشره از این نشست اما به وضوح جایگاه مدیران ارشد دولت را به نمایش گذاشت.

در صدر جلسه مدیران سابق و لاحق شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد که یکی معزول بود و دیگری قرار بود مامور شود نشسته بودند.

این در حالی است که طبق تصاویر دو فرماندار جنوب استان پایین تر از دو مدیر لاحق و سابق نشسته و جایگاه یکی از فرمانداران جنوب استان، دقیقا همطراز با مدیر روابط عمومی شرکت پازارگاد تعریف شده بود! فرمانداران جنوب استان، نمایندگان عالی و مقام ارشد دولت در جنوب استان هستند که بر اساس جایگاه سیاسی، باید در راس جلسه قرار می گرفتند.

این تصاویر نشان داد جایگاه مدیران عالی دولت در جنوب استان در شرکت های غیر صنعتی منطقه کجاست چه رسد به جایگاه شان در شرکت های صنعتی منطقه! وقتی با نمایندگان عالی دولت در منطقه چنین می کنند بدیهی است که دیگر نباید انتظار داشته باشند مسئول روابط عمومی شرکت ها هم پاسخگوی شان باشند، مدیران عامل که جای خود دارد.

شاید بهترین اقدام فرمانداران و مدیران استانی، عدم شرکت در جلسه و تثبیت اعتبار جایگاه شان بود، تا مدیران صنعتی و غیرصنعتی منطقه هم جایگاه شان را بالاتر از نمایندگان دولت نمی دیدند.

پیش از این، بارها و بارها در سخنان مدیران استانی از عدم پاسخگویی و هماهنگی مدیران صنعتی جنوب استان گلایه شده اما علت العلل این گلایه ها را باید در رفتار خود مدیران دولت یافت که با وجود اختیارات قانونی، با آنان به عنوان میهمانانی نه چندان عالی رفتار شده است.

این متن صرفا سوزنی است به مدیران ارشد دولت به عنوان “نمایندگان با واسطه” ی مردم، که یکبار و برای همیشه، بساط ناهمگون و نامتوازن جایگاه ها در منطقه را جمع کنند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. وقتی رییس جمهور و به تبع آن، وزرا و استانداران، جایگاه خود را نشناخته و رفتارها و اقداماتشان، خلاف جایگاه و منزلتی است که بر مسند آن نشسته اند، از فرمانداران چه انتظاری است. آن هم استان محروم ما که متأسفانه، دست فرمانداران در جیب شرکت های نفتی و صنعتی است و برای رفع نیازمندی های پیش پا افتاده نیز، بایستی دست به دامان شرکت های صنعتی و غیر صنعتی شوند.
    وای بر ما! که انتظار داریم اینان مشکلات و مسایل ما را حلّ و رفع کنند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.