• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
گلایه مربیان و کارکنان ساعتی امور ورزش مجتمع مسکونی پارس جم

هم حقوق مان نصف شد هم قرارداد جدید نمی بندند/ مثل بقیه کار می کنیم اما نه امنیت شغلی داریم، نه بیمه و نه حقوق مناسب/ گفتند پیمانی می شویم اما دوستان و اقوام شان را وارد چارت کردند!

  • کد خبر : 13368
  • 27 آبان 1399 - 20:21
وعده های مدیران منابع انسانی و امور ورزش پارس جنوبی برای تبدیل وضعیت ما بی نتیجه بود در حالی که از کانال منابع انسانی، برخی افراد نزدیک و اقوام مدیران در بخش های مختلف وارد چارت پیمان شدند.

جمعی از مربیان و کارکنان ساعتی امور ورزش مجتمع مسکونی پارس جم در نامه ای به آوای بوشهر خواستار رسیدگی به وضعیت شان شدند.

به گزارش آوای بوشهر، کارکنان ساعتی ورزش مجتمع مسکونی پارس جم در این نامه با بیان اینکه سالهاست با حقوق های حداقلی بعضا ۷۰۰ و ۸۰۰ هزارتومانی و بدون بیمه در حال خدمت هستیم اعلام کرده اند: وعده های مدیران منابع انسانی و امور ورزش پارس جنوبی برای تبدیل وضعیت ما بی نتیجه بود در حالی که از کانال منابع انسانی، برخی افراد نزدیک و اقوام مدیران در بخش های مختلف وارد چارت پیمان شدند.

این کارکنان نوشته اند: با وجود اینکه همانند سایر کارکنان رسمی و پیمانی شرکت انجام وظیفه می کنیم اما کمترین حقوق بدون هرگونه مزایا داشته ایم و طی سه ماه اول سال هم به بهانه کرونا، حقوق های مان را تا نصف کاهش داده اند که عملا رقم های پرداختی برای برخی کارکنان ساعتی کفاف هزینه های چند روز زندگی را هم نمی کند. از تیرماه ۹۹ هم دیگر حقوقی پرداخت نکردند.

در نامه ارسالی آمده است: با تغییر مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و از تیرماه سال جاری، شرکت از ثبت قرارداد جدید با کارکنان ساعتی ورزش خودداری کرد و همه کارکنان بلاتکلیف شده اند.

کارکنان ورزش مجتمع مسکونی پارس در این نامه خواستار حل مشکلات خود و رفع تبعیض شده اند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.