• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

هوشمند سازی کلاس درس مدرسه انقلاب بهارستان

  • کد خبر : 2087
  • 22 بهمن 1391 - 3:40

به گزارش خبرنگار آوای جم، بعد از ظهر شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۱ در آیینی با حضور مسئولان شهرستان جم و همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران و با همت اعضای انجمن و خیرین روستای بهارستان، سومین کلاس هوشمند در دبستان انقلاب افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش جم در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در حوزه تعلیم و تربیت به پیشرفت‌های شایان توجهی رسیده است.

حسین اسکندری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برای اینکه به اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم و همسو با کشورهای صاحب علم و فناوری حرکت کنیم، باید از روش‌های نوین آموزش استفاده کنیم تا یادگیری به نحو مطلوب و اثرگذار انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در کشور عزیزمان ایران، بحث تحول در فرایند یاددهی، یادگیری و استفاده از روش‌های نوین در امر آموزش است.

اسکندری در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: این انقلاب با نثار خون هزاران نفر به دست ما رسیده است و همه ما در پیشگاه شهدا و امام شهدا مسئولیم و باید با تلاش، کوشش، تعلیم و تهذیب ادای دین کنیم.

رئیس آموزش و پرورش جم بیان داشت: انتظار امام راحل، مقام معظم رهبری و متصدیان تعلیم و تربیت از شما این است که با استفاده از تکنولوژی جدید در آینده صاحب علم، تخصص و تعهد باشید و برای اعتلای نام ایران در دنیا تلاش کنید.

اسکندری از هوشمندسازی ۱۰۰ کلاس درس در جم خبر داد و اذعان داشت: براساس آمار موجود تعداد ۴۳۶ کلاس در سه مقطع تحصیلی در شهرستان جم دایر است که از این تعداد ۱۰۰ کلاس هوشمندسازی شده و ۱۷ کلاس آن به صورت کارگاهی است.

وی در ارتباط با هوشمندسازی کلاس درس مدرسه انقلاب نیز گفت: تمامی امکانات لازم برای هوشمندسازی این کلاس توسط اعضای انجمن و خیرین روستای بهارستان فراهم شده و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

منبع : فارس نیوز

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2087

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.