• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

واکنش مسوول روابط عمومی فرمانداری جم پیرامون شکایت اداره اوقاف از یک عضو شورای اسلامی

  • کد خبر : 6549
  • 19 دی 1397 - 10:03

 مصطفی ارجمند مسئول روابط عمومی فرمانداری جم   در خصوص شکایت اداره اوقاف از حسن رمضانی فعال سیاسی شورایی جم به خاطر انتشار مطلبی انتقادی در دهه وقف گفت: شکایت از فعالان رسانه ای و سیاسی اجتماعی از سوی مسئولان به خاطر درج مطلب انتقادی ولو با گزاره های اشتباه، صحیح نیست و مدیران باید ضمن […]

 مصطفی ارجمند مسئول روابط عمومی فرمانداری جم   در خصوص شکایت اداره اوقاف از حسن رمضانی فعال سیاسی شورایی جم به خاطر انتشار مطلبی انتقادی در دهه وقف گفت: شکایت از فعالان رسانه ای و سیاسی اجتماعی از سوی مسئولان به خاطر درج مطلب انتقادی ولو با گزاره های اشتباه، صحیح نیست و مدیران باید ضمن داشتن سعه صدر در مواجهه با انتقادات، پاسخ گویی منطقی و شفاف ساز را در پاسخ به انتقادات در دستور کار قرار دهند.
ارجمند افزود:  هر انتقادی ولو به اشتباه، نیازمند پاسخی منطقی و دقیق است و اینکه مدیری در برابر نقد، به شکایت و داغ و درفش متوسل شود در دنیای امروز هیچ جایگاهی ندارد.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم خاطرنشان کرد:  مدیران باید به جای عرض اندام در شکواییه نویسی در مقابل منتقدان، توان خود را در پاسخگویی صریح و شفاف افزایش دهند.
وی گفت : شکایت اداره اوقاف جم از آقای رمضانی که هم در کسوت شورایی و هم در کسوت رسانه ای است صحیح نیست و انتظار است مدیر محترم اوقاف جم در این زمینه تجدید نظر کرده و روش پاسخگویی دقیق و شفاف را در پیش گیرند.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم بیان داشت:  نگاه فرماندار شهرستان جم که پیش از این هم بر آن تاکید کرده اند پرهیز مدیران از شکایت از فعالان سیاسی و اجتماعی است و قطعا در این زمینه پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.