• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

وضعیت اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی بهبود یابد

  • کد خبر : 5212
  • 22 تیر 1397 - 13:23
فرماندار شهرستان عسلویه خواستار نگاه ویژه به اشتغال جوانان این شهرستان شد و گفت:‌ تکمیل بزرگراه عسلویه به بندر خمیر استان هرمزگان تسریع شود.

به گزارش آوای بوشهر، عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه میزبان خیل عظیم صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع است و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی خواستار نگاه ویژه مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه شد و خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای آموزشی، بهبود فضاهای ورزشی و تفریحی، رفع مشکلات ملوانان و تجار، بهبود زیرساخت‌های بندری و حل مشکلات آب و استقرار ادارات مستقل از مطالبات مردم است.

فرماندار شهرستان عسلویه خواستار توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در این شهرستان شد و اضافه کرد: از دیگر مطالبات مردم تسریع در تکمیل بیمارستان ۳۲ تختی سپاه و اجرای طرح‌های هادی روستایی است.

وی خواستار تسریع در تکمیل بزرگراه عسلویه به بندر خمیر استان هرمزگان شد و ادامه داد: تاکنون ۱۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و در صورتی که دو کیلومتر از هفت کیلومتر باقی‌مانده آسفالت شود، مسیر عسلویه – بندر خمیر به بزرگراه تبدیل می‌شود.

یوسفی خواستار بهبود وضعیت اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی شد و ادامه داد: با توجه به استقرار ۳۷۰ شرکت در منطقه پارس جنوبی و عسلویه باید زمینه اشتغال جوانان معرفی شده فراهم شود.

وی خواستار اجرایی شدن پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در منطقه عسلویه و پارس جنوبی شد و افزود: در شبکه آبرسانی عسلویه و نخل تقی هر هفته یک یا دو بار آب توزیع می‌شود که لازم است حل این مشکل در دستور کار قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.