• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
گلایه های ادامه دار شهروندان از اداره پست جم

وضعیت توهین آمیز پست جم؛ مرسولاتی که به سختی پیدا می شود، فضایی که در شان مردم نیست، چارتی که جوابگو نیست و مدیر کل پستی که وجود ندارد!

  • کد خبر : 12490
  • 29 خرداد 1399 - 20:50
علی پارسیده مدیرکل پست استان بوشهر تاکنون هیچ واکنشی به حجم بالای مشکلات و گلایه های شهروندان جم نداشته و حضور معاون جمی اش هم جز کاهش یک نیرو از پست جم، عایدی دیگری نداشته است!

گزارش های دریافتی از کاربران آوای بوشهر نشان می دهد وضعیت اداره پست جم، قرار نیست به این زودی ها ساماندهی شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ اداره پست جم شرایطی توهین آمیز دارد، هم به مردم و هم کارکنانش. این را می شود از گلایه های هر روز شهروندان مشاهده کرد.

آوای بوشهر بارها وضعیت اسفناک اداره پست جم را به مسئولان اعلام کرده است اما گویا اراده ای برای رفع بحران های این اداره وجود ندارد و همچنان در بر همان پاشنه می چرخد. این میزان دهن کجی به مردم در اداره کل پست استان بوشهر و وزارت ارتباطات، جای تعجب دارد.

علی پارسیده مدیرکل پست استان بوشهر تاکنون هیچ واکنشی به حجم بالای مشکلات و گلایه های شهروندان جم نداشته و حضور معاون جمی اش هم جز کاهش یک نیرو از پست جم، عایدی دیگری نداشته است! مدیر روابط عمومی پست استان هم، “آرام” تر از آن است که دغدغه های مردم را پاسخ دهد!

اداره پست جم هم از لحاظ فضای فیزیکی وضعیتی توهین آمیز دارد و هم به لحاظ نیروی انسانی در شرایط نامطلوبی به سر می برد. با وجود گذشت سال ها از استقرار اداره پست جم، همچنان خدمات دهی به مردم در مکانی بسیار کوچک و کلنگی در حال انجام است که در شرایط کرونایی و مراجعات بیشتر مردم، احتمال ابتلا به این بیماری را هم افزایش داده است.

تاخیر در تحویل مرسولات پستی به مشتریان به علت بی نظمی و شلوغی اداره پست جم، میزان مراجعات برای پیگیری مرسوله ها را چند برابر کرده و صف های فشرده مردم در این اداره گویای وضعیت نامناسب آن است.

اداره پست جم بر خلاف بسیاری از ادارات شهرستان از زمین مناسب برای احداث ساختمان مناسب و با کیفیت برخوردار است اما اینکه چرا اعتباری برای ساخت و ساز تخصیص نمی یابد را باید از مسئولان شهرستان جم و مدیر کل پست استان بوشهر پرسید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.