• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

١٠۵ هزار نفر برای توسعه بزرگترین میدان گازی کشور در عسلویه کار می کنند

  • کد خبر : 2256
  • 27 فروردین 1392 - 4:11


به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از شانا _ گروه نفت: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در حال حاضر حدود ١٠۵ هزار نفر در عسلویه مشغول به کار هستند که این امر نشان از تحرک، پویایی و فعالیت در این منطقه دارد و روند سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در این منطقه با توجه به گسترش زیرساخت ها و امکانات خدماتی و رفاهی در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس امروز دوشنبه (٢۶ فروردین) در نشست خبری که به مناسبت برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در منطقه با شتاب مناسبی در حال افزایش است و آمارها حاکی از توسعه پایتخت انرژی دارد.

مسعود نصوری افزود: همزمان با سرمایه گذاری های جدید صنایع تکمیلی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس گسترش می یابد.

وی با بیان این که توسعه فازهای پارس جنوبی و بهره برداری از طرح های جدید پتروشیمی موجب افزایش اشتغال و نیز توسعه صنایع تکمیلی در منطقه خواهد شد گفت: توسعه متوازن در منطقه به عنوان یک راهبرد مهم در منطقه ویژه اقتصادی پارس مورد توجه قرار دارد.

نصوری ادامه داد: مطالعات جامع پارس شمالی در حال نهایی شدن است و با راه اندازی طرح های توسعه ای این میدان تحول گسترده ای را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود ودر این مسیر مطالعه برای ساخت بندر پارس شمالی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: زیر ساخت های عسلویه برای از نظر حمل و نقل منحصر به فرد است و به طور مثال فرودگاه عسلویه پس از فرودگاه امام دومین فرودگاه کشور ازنظر امکانات است و در سال ٩١ بیش از ٧٢٠ هزار مسافر در این فرودگاه جابه جا شده اند.

وی گفت: تعداد جابه جایی مسافر نسبت به سال ٩٠ رشدی ١٢,۵ درصدی را تجربه کرد که این تعداد  نشان از اهمیت ویژه عسلویه دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2256

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.