• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
گزارش ویژه

پارسی ها از بانک ملی اخراج شدند/خرمدل در دسترس نیست/تلاش سیاسیون جم برای رسیدن به مدیریت باشگاه!/پول بیاید هم چاره ساز نیست!

  • کد خبر : 12445
  • 22 خرداد 1399 - 9:49
به تازگی خبر می رسد برخی سیاسیون شهر جم برای تصدی مدیریت باشگاه پارس جنوبی تلاش های خود را آغاز کرده اند که اگر این خبر صحت داشته باشد و انتصابی سیاسی در باشگاه صورت گیرد باید رسما تیم را حذف شده تلقی کرد!

آوای بوشهر؛ تمرینات تیم پارس جنوبی جم در مجموعه ورزشی بانک ملی تهران تعطیل شد. گفته می شود علت این تعطیلی، اخراج پارسی ها از این مجموعه به علت بدهی است!
به گزارش آوای بوشهر؛ تیم پارس جم چند روز دیگر باید در مقابل حریفانش در ادامه لیگ برتر فوتبال صف بکشد و وقفه در تمرینات تیم می تواند روند آماده سازی را مختل و تیم را آماده سقوط به دسته پایین تر کند!

مدیریت ضعیف دخل و خرج ها و ریختن تمام پول ها به حساب کادر فنی و بازیکنان در ماه های گذشته، باشگاه را با بدهی های زیاد در بازار مواجه کرده و حالا بازیکنانی که ۵۰ درصد قراردادشان را گرفته اند جایی برای تمرین و اسکان ندارند.

از سوی دیگر، وضعیت مدیریت باشگاه در هاله ای از ابهام است و شنیده می شود خرمدل مدیر عامل منطقه ویژه پارس هم جواب سرپرست باشگاه و سرمربی را نمی دهد!

بیش از یک ماه از حضور ایرج خرمدل در مدیریت سازمان منطقه ویژه پارس می گذرد و به نظر می رسد هنوز خرمدل تصمیمی برای سر و سامان دادن به این باشگاه ندارد.

هر چند برخی ها معتقدند خرمدل با منع شدید هزینه کرد در باشگاه پارس جنوبی مواجه است و شاید اولین ماموریت خرمدل، واگذاری باشگاه باشد!

مراد مرادی سرپرست کنونی باشگاه هم در بلاتکلیفی به سر می برد و بعد از برکناری سید پیروز موسوی از منطقه ویژه، او هم به پایانه های نفتی خارگ و مسئولیت سابقش بازگشته است.

به تازگی خبر می رسد برخی سیاسیون شهر جم برای تصدی مدیریت باشگاه پارس جنوبی تلاش های خود را آغاز کرده اند که اگر این خبر صحت داشته باشد و انتصابی سیاسی در باشگاه صورت گیرد باید رسما تیم را حذف شده تلقی کرد!

انتخاب مدیر عاملی از بدنه وزارت نفت که سابقه ورزشی داشته و مورد اعتماد مسئولان شهرستان و نفت باشد تنها کورسوی امیدی است که می تواند پارس را در انتهای لیگ با بحران کمتری روبرو کند.

حتی با تزریق ۵ میلیارد تومان باقی مانده ی کمک نفت به پارس جم که در حساب اداره کل ورزش و جوانان بلوکه شده هم در شرایط کنونی ولنگاری باشگاه، نتیجه ای جز حیف و میل نخواهد داشت.

اگر هر چه زودتر تکلیف مدیر عاملی باشگاه مشخص نشود، باید تیم پارس جم را شانس اول سقوط از لیگ برتر دانست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.