• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

پارس‌جنوبی‌جم پتانسیل بالایی دارد/ بازی سختی مقابل سپاهان داریم

  • کد خبر : 3389
  • 18 مرداد 1396 - 2:06

آوای جم، بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: شروع خیلی خوبی در مسابقات لیگ برتر داشتیم و در دو بازی گذشته نشان دادیم تیم پارس‌جنوبی‌جم پتانسیل بالایی دارد. فرشاد محمدی‌مهر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جم اظهار داشت: خدا را شکر شروع خیلی خوبی در مسابقات لیگ برتر داشتیم و در دو […]

آوای جم، بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: شروع خیلی خوبی در مسابقات لیگ برتر داشتیم و در دو بازی گذشته نشان دادیم تیم پارس‌جنوبی‌جم پتانسیل بالایی دارد.

فرشاد محمدی‌مهر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جم اظهار داشت: خدا را شکر شروع خیلی خوبی در مسابقات لیگ برتر داشتیم و در دو بازی گذشته نشان دادیم تیم پارس‌جنوبی‌جم پتانسیل بالایی دارد.

وی با بیان این که این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: بازیکنان با انگیزه‌ای در تیم وجود دارد و خوشحالیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر صدرنشین لیگ شده‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم با اعلام این که قطعا تلاش خواهیم کرد صدر جدول را به راحتی از دست ندهیم، تصریح کرد: مردم خونگرم و دوست‌داشتنی جم همیشه پشت تیم بوده‌اند و با حمایت‌های آنها از لیگ دسته یک به لیگ برتر و حالا در سطح اول فوتبال کشور خوش می‌درخشیم.

محمدی‌مهر عنوان کرد: نقش هواداران و مردم شهرستان جم در پیروزی‌های خانگی این تیم را بسیار مهم است و امیدوارم در ادامه فصل نیز مردم خوب جم و استان بوشهر با حضور در ورزشگاه به حمایت‌های خود ادامه دهند و ترس زیادی برای حریفان ایجاد کنند.

وی با اشاره به این که اولین سال حضور پارس‌جنوبی‌جم در لیگ برتر فوتبال کشور می‌باشد، اضافه کرد: در سال اول قطعا به دنبال این می‌باشیم تا در لیگ برتر ماندگار شویم.

بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در خصوص دیدار هفته سوم تیمش با سپاهان گفت: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و بازی خیلی سختی در اصفهان داریم.

وی افزود: سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر است و با توجه به شکست سنگینی که در برابر پدیده برای این تیم رقم خورد قطعا انگیزه زیادی برای پیروزی برابر پارس‌جنوبی دارند تا بتوانند شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

محمدی‌مهر با بیان این که نباید بعد از دو پیروزی در لیگ برتر مغرور شویم، عنوان کرد: بازی با سپاهان در اصفهان دشوار خواهد بود و با تدابیر سرمربی تیم و کادر فنی دنبال برد هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم گفت: خدا را شکر روحیه بالایی در بین بازیکنان وجود دارد و با تمریناتی که پشت سر می‌گذاریم برای پیروزی‌های آینده آماده می‌شویم.

بازیکن شماره ۴۴ تیم فوتبال پارس‌جنوبی به وضعیت استادیوم جم اشاره کرد و افزود: ورزشگاه تختی شهر جم چمن مطلوبی دارد و امکانات این ورزشگاه از دیگر ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری چیزی کم ندارد.

وی در پاسخ به برخی حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص نبود امکانات در شهر جم بیان کرد: شهر جم امکانات بسیار خوبی دارد و این شهر نشان داده که پتانسیل بسیار بالایی در حوزه ورزشی دارد.

محمدی‌مهر با تشکر از هواداران تیمش گفت: مقامات سیاسی شهرستان جم نیز حمایت بسیار خوبی از تیم داشته‌اند که جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های آنان تقدیر کنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.