• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پاسخ مدیر پارس جنوبی به تهمت ناروا:مدرک دکترایم معتبر و قانونی است/ از اتهام زنندگان نمی گذرم!+مدارک

  • کد خبر : 12693
  • 18 تیر 1399 - 22:51
چند مدت پیش بود که یکی از سایت های محلی جم در خبری عجیب که مشخص شد کذب محض بوده، مدعی شد فردی به نام "علیرضا نجومی" از مدیران پارس جنوبی دکترای جعلی دارد.

چند مدت پیش بود که یکی از سایت های محلی جم در خبری عجیب که مشخص شد کذب بوده، مدعی شد “علیرضا نجومی” از مدیران پارس جنوبی دکترای جعلی دارد.


به گزارش آوای بوشهر؛ همان زمان علیرضا نجومی جوابیه ای را به این سایت محلی ارسال می کند و به شفاف سازی موضوع می پردازد. مدیر سایت محلی اما حاضر به انتشار جوابیه نمی شود و به جای انتشار جوابیه، خبر را حذف می کند.

اصرار نجومی برای انتشار جوابیه علی رغم تصریح قانون مطبوعات بر درج جوابیه، با مخالفت مدیر سایت مواجه می شود.

در همین راستا نجومی در گفتگو با آوای بوشهر ضمن ارسال مدارک دانشگاهی قانونی اش، به تشریح ماجرا و شفاف سازی موضوع پرداخت.

وی با بیان اینکه در سال ١٣٧٩و همزمان با ورود به پارس جنوبی، مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران -دانشکده فنی- در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بودم افزود: در مهر ماه سال ١٣٨٠، از تز کارشناسی ارشد خود تحت عنوان (شبیه سازی حرکت و افت فشار دو فازی در ۴٢چاه مخزن اهواز) با استاد راهنمایی پرفسور وطنی ، دفاع و فارغ التحصیل شدم.

وی اضافه کرد: در سال ١٣٨٣ در مقطع دکترای مهندسی شیمی-دانشگاه علم و صنعت تهران،با رتبه اول پذیرفته شدم که مستندات ثبت نام، در سایت دانشگاه علم و صنعت قابل مشاهده است.

نجومی تصریح کرد: تا سال ۴-١٣٨۵در دانشگاه علم و صنعت درس می خواندم اما به علت شرایط فشرده کاری و مسئولیت خطیرم با درخواست مرخصی بدون حقوقم در سال ١٣٨۶نشد که به ناچار و در راستای کمک به صنعت و کشور درس را در آن مقطع ترک کردم.

وی افزو: در آن مقطع مدیران محترم وقت ًبنا بر دانشجو بودن بنده در مقطع دکتری ،بنده را با پیشوند دکتر صدا می کردند که بارها به ایشان عرض نمودم که تا زمانیکه درس بنده به اتمام نرسیده نام بنده را مزین به این پیشوند ننمایید، تنها چیزی که در ضمه دوستان تهمت زننده بوده که پیشوند دکتر بوده که مدیران محترم وقت بنده را صدا می زدند.

نجومی اضافه کرد: متاسفانه دوستان در طی سالیان اخیر از هیچ تلاشی برای تخریب نام بنده فروگذار نبودندو در بازه های مختلف زمانی اقدام به تخریب شخصیت علمی و شغلی اینجانب نموده که باعث فشار های روحی بر خانواده بنده نیز گردیده بود. تا اینکه در مقطع فعلی دست به اقدامی جدید و شگفت انگیز زده و در اخبار اینگونه درج کردند که اینجانب در دانشگاهی منتسب به آمریکا، مدرک تقلی گرفته ام که با پیگیری اینجانب و وکیل بنده مشخص شد که همین دوستان حاضر با صرف هزینه های مالی هنگفت اقدام به درج نام بنده در آن سایت نموده تا حیثیتم را لکه دار کنند. سو تفاهم پیش آمده را به اثبات مدیر سایت مربوطه رسانده و خبر مربوطه حذف گردید، که اگر اینگونه نبود، قطعا اقدام به حذف آن نمی کردند.

این مدیر اسبق مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در سال ١٣٩١-٢ در پژوهشگاه تخصصی مدیریت بحران های طبیعی و بنا به علاقه شخصی و شغلی ثبت نام نمودم و از طریق ازمون داخلی و با مصاحبه تخصصی (by reasearch) بالغ بر هفت تن از اساتید دانشگاه پذیرفته شدم .بعدها و در سال ١٣٩۶ وزارت محترم علوم در راستای سنجش توان علمی و تخصصی دانشجویان آن پژوهشگاه اقدام به انجام ازمون تخصصی مقطع دکتری توسط سازمان سنجش کشور نمودند که در ان ازمون شرکت و بعد از قبولی به دانشگاه شیخ بهایی اصفهان معرفی شدم و ادامه تحصیل را در مقطع دکتری مدیریت بحران پرداختم و در سال ١٣٩٨در مقطع دکتری از تز خود با عنوان ارایه مدل راهبردی مدیریت بحرانهای تکنولوژیک در صنعت پالایش گاز کشور، با درجه خیلی خوب ، دفاع کرده و فارغ التحصیل شدم،دانشنامه بنده با شماره رمز قابل ردیابی موجود و قابل واکاوی می باشد.

علیرضا نجومی تصریح کرد: : تمام اسناد و مدارک تحصیلات دانشگاهی ام در دانشگاههای کشور و وزارت علوم قابل رصد و بررسی است و قطعا کسانیکه چنین تهمت هایی ناروا را وارد کرده اند باید پاسخگوی وجدان و خدای خود و البته دستگاه قضایی باشند و از اتهام زنندگان گذشت نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.