• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

پایان حاکمیت یوسفی بر منطقه ویژه با بخشنامه ای ویژه: بخشنامه جدید وزیر نفت چه زمانی اجرا خواهد شد؟؟

  • کد خبر : 5443
  • 28 مرداد 1397 - 11:22

همه جنوب استانی ها حتی همان شوراهایی که نامه فدایت شوم برای یوسفی نوشتند از جمله اسدالله نیکخواه از جم و حتی آنهایی که خواستند مجسمه یوسفی بر سر یکی از میدان های شهر جم بزنند در دلشان خواهان رفتن یوسفی هستند.‌

آوای بوشهر؛ در خبرها آمده است که وزیر نفت طی بخشنامه ای داخلی مصوب کرده است که عمر مدیران در یک‌رده بیش از چهار سال نباشد! با این بخشنامه ویژه یک اتفاق ویژه نیز در منطقه خواهد افتاد و‌آن جابه جایی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه است.

همه جنوب استانی ها حتی همان شوراهایی که نامه فدایت شوم برای یوسفی نوشتند از جمله اسدالله نیکخواه از جم و حتی آنهایی که خواستند مجسمه یوسفی بر سر یکی از میدان های شهر جم بزنند در دلشان خواهان رفتن یوسفی هستند.‌

آنها خوب‌میدانند چه کسی بزرگراه حضور دشتستانی ها در صنایع عظیم نفت و‌گاز هموار تر کرد و‌هر روز جوانان بومی منطقه را محروم از شغل آبرومند!

?اگر یوسفی کمی از حرص و طمعش کمتر کرده بود و گوشه چشمی هم به بومی های جنوب استان می انداخت شاید حالا در جنوب اینقد از رفتنش خوشحال نمی شدند!

همین مردمی که حالا یک تنه خواهان رفتن یوسفی هستند، گرو کشی مدیرعامل منطقه ویژه با تیم‌فوتبال پارس جنوبی جم هم دیگر آنها را گمراه نخواهد کرد.

روزی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حربه انواع سیاست های خویشتن پندارانه یوسفی بود و‌اما امروز مردم میدانند از همه چیز مهمتر اشتغال جوانانشان است و البته تیم فوتبال پارس جنوبی جم.

باید دید که آیا مدیران بومی می توانند مجددا کرسی منطقه‌‌ ویژه را تصاحب کنند و البته سکینه الماسی به جد خواهان حضور یک بومی‌ به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه است و آنگونه که خودش و اطرافیانش گفته اند به دنبال طرح گزینه های بومی هستند و اگر یوسفی تا کنون مانده است فقط به خاطر این است که هنوز گزینه های بومی در حال رفت و آمد به ساختمان وزارت نفت هستند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. چندین سال است که در صنایع نفت و گاز در جم و کنگان و عسلویه مدیران دشتستانی به علت نفوذی که دارند فامیل بازی می‌کنند و حق جوانان مظلوم این منطقه را زیر پا می‌گذارند متاسفانه این دشتستانی ها حس قدرت دوستی و خود برتر بینی دارند اشتغال فامیلی توسط همین افراد شروع شد متاسفانه در شرکت گاز فجر جم نیز حق جوانان جمی توسط کارمندان دشتستانی خورده می‌شود اونها فقط برای اشتغال همشهری های خودشان تلاش می کنند پالایشگاه فجر جم بیخ گوش ماست چرا جوان جمی باید در عسلویه دنبال شغل بگردد آب در کوزه و ما……. اگر دشتستانی ها بگذارند

  2. حال میکنم به این رسالت خبرنگاریتان دو تا لوح تقدیر از الماسی گرفتین باز یوسفی شد آدم بده.برادرم خبر ندارین همه ی این اتیشا از گور الماسی بلند شده. خبر از اونجایی شروع شد که یوسفی در یکی دو سال اخیر به خاطر مشکلات شخصی که داشته دو تا سه بار استعفا تقدیم وزیر میکنه ولی رسانه ای نمیکنن وزیر مخالفت میکنه و یوسفی رو برای دو سال دیگه حکمش تمدید میکنه . دیگه اخرین بار خانم الماسی متوجه میشه بجای تعامل با یوسفی و یک دلی و انتخاب ادم بومی شایسته دنبال زیرابی رفتن میره با استفاده از جناب ریس کمیسون انرژی و وقتی اون جناب هم قدرتش به وزیر و مهدی یوسفی نرسید پشت الماسی خالی کرد. حرف من اینه الماسی این بازی رو شروع کرد . دودش تو چشم من بیکار و امسال ما و مردم جنوب استان میره . ولی متاسفانه رسانه نو ظهور و بی هویت شما که عشق مشهور شدن و عکس گرفتن هستین و با دوتا لوح تقدیر از خانم الماسی خود را باخته اید. من خودم تا زمانی که الماسی خوب کار کنه و به صلاح مردم باشه ازش حمایت می کردم ولی تا جایی که احساس کنم داره دودش تو چشم مردم میره نمیتونم ساکت بشینم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.