• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
جوابیه دفتر نماینده به خبر آوای بوشهر:

پروژه ها را دستگاه های اجرایی تعریف کرده اند/ دفتر نماینده دخل و تصرفی نداشته/شیخ موسی احمدی خودش از وزیر نفت اعتبار گرفته

  • کد خبر : 13805
  • 27 بهمن 1399 - 16:07
لیست پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی ذیربط ارایه شده و دفتر نماینده هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نداشته است.

در پی درج گزارشی با عنوان “((توزیع اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت(الماسی) توسط شیخ موسی/ جم با بیشترین روستا، کمترین اعتبار گرفت/ بیشترین اعتبار جم برای روستای رئیس دفتر!/ نقش فرمانداری ها چیست؟)) در سایت آوای بوشهر، دفتر نماینده مجلس در جم توضیحاتی را ارسال کرد.

متن جوابیه عینا در زیر می آید:

سردبیر محترم پایگاه خبری آوای بوشهر

با سلام پیرو درج مطلبی سراسر کذب در آن پایگاه با عنوان((توزیع اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت(الماسی) توسط شیخ موسی/ جم با بیشترین روستا، کمترین اعتبار گرفت/ بیشترین اعتبار جم برای روستای رئیس دفتر!/ نقش فرمانداری ها چیست؟)) جهت تنویر افکار عمومی و براساس قانون مطبوعات این جوابیه جهت نشر به حضورتان ارسال می گردد:

اول باید بدانید که پکیج معروف با پایان دوره ی نماینده محترم سابق تمام شد.که در حوزه روستایی اعتبارات کلی جذب شده و پکیج صفر شده است و همچنین این اعتبارات در هیچ نهاد و سازمانی وابسته به شخص نیست.

ضمنا اعتبارات مربوط به دستگاه های مختلف، مشخص و قابل جابجایی نبوده و نیست.

وزارت نفت موظف بوده بر اساس برنامه های توسعه ی کشور و مصوبات مجلس شورای اسلامی ، برای توسعه ی مناطق پیرامونی اعتباراتی هزینه نماید و این امر به آمدن یا رفتن شخص خاصی منوط نبوده و در آینده هم نخواهد بود.

با ورود جناب دکتر احمدی نماینده مردم به مجلس ؛ در نشستی که با آقای زنگنه وزیر محترم نفت داشتند و پس از رایزنی های نماینده با وزیر ، ۲۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال یعنی سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ برای حوزه انتخابیه در نظر گرفته شد. که طبق قانون باید در آموزش و پرورش، تربیت بدنی ، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد مسکن هزینه گردد. مگر در موارد خاص ؛ در ضمن لیست پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی ذیربط ارایه شده و دفتر نماینده هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نداشته است.

به امید آبادانی هر چه بیشتر شهرستان جم

عادل تهمتن رئیس دفتر دکتر احمدی شهرستان جم

خبر مرتبط:

توزیع اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت(الماسی) توسط شیخ موسی/ جم با بیشترین روستا، کمترین اعتبار گرفت/ بیشترین اعتبار جم برای روستای رئیس دفتر!/ نقش فرمانداری ها چیست؟+جدول

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.