• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
نایب رئیس شورای شهر در نشست خبری:

پریشان: چنگیزخان نیستم/شهردار را دار نمی زنم/ شورا و شهرداری بهترین عملکرد داشته/ماجرای خودرو، سوتفاهم بود!

  • کد خبر : 11845
  • 10 اردیبهشت 1399 - 11:37
شورای شهر و شهرداری پنجم بهترین عملکرد را داشته/ از عملکرد شورا و شهرداری دفاع می کنم/ ماجرای خودرو، سوتفاهم بود/ چنگیزخان مغول نیستم و نمی خواهم شهردار را دار بزنم و شورا را به آتش بکشم/صدایم را روی رئیس شورا بلند کردم اما لبخند زد/ آنها که من یا مخالفان من در فضای مجازی را تشویق می کنند دلسوز مردم نیستند!

شورای شهر و شهرداری پنجم بهترین عملکرد را داشته/ از عملکرد شورا و شهرداری دفاع می کنم/ ماجرای خودرو، سوتفاهم بود/ چنگیزخان مغول نیستم و نمی خواهم شهردار را دار بزنم و شورا را به آتش بکشم/صدایم را روی رئیس شورا بلند کردم اما لبخند زد/آنها که من یا مخالفان من در فضای مجازی را تشویق می کنند دلسوز مردم نیستند!/خطایی نکرده ام

به گزارش آوای بوشهر؛ علی پریشان نایب رئیس شورای شهر جم در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر گفت:

از عملکرد شهرداری و شورا دفاع می کنم چرا که کارهای بزرگ و پروژه های کلانی در دوره شورای پنجم انجام شده که در ادوار گذشته شورا نبوده است.

در دوره های قبل علی رغم اعتبارات و منابع مالی خوب، پروژه هایی در این حد نداشتیم. مصوبه هتل و مجتمع فرهنگی داشتیم که عملی نشد.

همدلی بسیار خوبی در شورای شهر پنجم وجود دارد هر چند سو تفاهم و اختلاف هایی هم وجود داشته و این لازمه کار شورایی برای رشد و توسعه است.

به رسانه ها نقد دارم که چرا هرگاه من نقدی یا تمجیدی از کسی انجام می دهم یک عده ای موضع می گیرند. اگر بگویم هوا صاف است می گویند ابری است!

اگر نقدی انجام می دهم در راستای منافع مردم است. ما در شورا پل ارتباطی مردم و مسئولان هستیم و دغدغه های مردم را منعکس می کنیم. اخلاقم این است که اگر نقدی به مدیری دارم اول تلفنی یا حضوری مطرح می کنم و اگر حل نشد آن را اعلام می کنم تا شاید حل شود.

هیچگاه منافع شخصی را دنبال نکرده ام اما هرگاه نقدی می کنم طوری وانمود می شود که انگار چنگیزخان مغول حمله کرده و می خواهد شهردار را دار بزند و شورا را به آتش بکشد یا مثل آقا محمد خان سر ۲۰ هزار نفر از مردم را ببرد و جمع کند! این رفتارها جز کینه ورزی نیست و کسی از کینه و دشمنی سود نمی برد.

اگر نسبت به من سو تفاهمی وجود دارد بنده دست دوستی به سوی همه دراز می کنم. اگر از زبان بنده نقدی غیرمنصفانه به رسانه ها شده عذرخواهی می کنم.

قطعا فارغ از اشتباه نیستم و اگر دلسوز من هستید نقدها را به خودم بگویید اگر اصلاح نکردم در فضای رسانه ای اعلام کنید.

پیش از جلسه با شهردار ملاقات کردم و موضوعات اختلافی مطرح شد که برایم مسجل شد سوتفاهم بوده است و این سوتفاهم ها برطرف شد.

سوتفاهم و اختلاف در شورا هست همیشه هم بوده اما همواره در شورا حل و فصل شده است. اینطور نیست که هر مصوبه ای رئیس شورا خواند امضا کنیم و همیشه بحث کرده ایم و گاه دو هفته یا یک ماه زمان برده است.

اینکه در مصاحبه دیروز گفتم ناگفته ها را می گویم می خواستم همین افرادی را معرفی کنم که تا نقد می کنم شروع به اعتراض می کنند!

می خواهید نقد کنید نقد کنید چرا هتک حرمت می کنید چرا توهین می کنید چرا کذب می نویسید؟ شما اگر دلسوز و خواهان اتحاد هستید چرا تا مسئله کوچکی در شورا پیش می آید سریع در سایت ها منتشر می کنید؟

گیرم که چند نفر در فضای مجازی علی پریشان را تشویق کردند یا خانم نصیری(سردبیر آوای بوشهر) را لایک کردند مگر اینها همه مردم شهرستان هستند؟ به خدا اینها دلسوز مردم نیستند. اینها دلشان می خواهد توهینی به من شود و اهانتی به شما رسانه ها؛ دست از این کارها بردارید!

من هیچ خطایی در شورای شهر نکرده ام. بارها شده صدایم را روی رئیس شورا بلند کرده ام اما ایشان لبخند زده است. ولی دشمنی با هم نداریم. بارها هم اختلاف نظر داشتیم حل شده.

گفتنی طی روزهای گذشته موضوع گروگان گرفتن خودرو شهردار توسط علی پریشان عضو شورای شهر جم باعث ایجاد تنش هایی در شورا و شهرداری و فضای مجازی شده بود. وی با تهدید به افشاگری اعلام کرده بود در نشست شورا و شهردار با رسانه ها شرکت نمی کند اما در نشست حاضر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.