• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

پزشکان و پرستاران بیمارستان توحیدجم در مناطق زلزله زده

  • کد خبر : 2246
  • 24 فروردین 1392 - 4:03

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از اعزام ۳۲ پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

مهرداد حسین‌زاده اظهار داشت: وقوع زمین‌لرزه ۶٫۱ ریشتری در شهرستان دشتی یک واقعه تلخ و ناراحت‌کننده بود و کشته شدن جمعی از مردم این شهرستان و آواره شده تعداد زیادی از خانوارهای این منطقه موجبات تالم شدید مردم و مسئولان شد.

وی افزود: امدادرسانی به این عزیزان وظیفه همگانی است و هر کسی در هر جایگاهی به اندازه توان و ظرفیتی که دارد موظف به کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت شبانه‌روزی و امدادرسانی این سازمان به منطقه زلزله‌زده خبر داد و خاطرنشان کرد: از لحظه دریافت خبر وقوع زلزله در این منطقه از تمام  ظرفیت موجود در بهداشت و درمان صنعت نفت برای نجات و امدادرسانی به زلزله‌زدگان استفاده کردیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: تعداد زیادی تیم‌های مجهز و پیشرفته امداد و نجات برای درمان زلزله‌زدگان به این منطقه اعزام کردیم و هنوز نیز تیم‌های امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت در این منطقه حاضر هستند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت از اعزام ۳۲ پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام گرفته یک پزشک متخصص طب اورژانس، ۲ پزشک متخصص بیهوشی، شش پزشک عمومی و ۲۳ پرستار برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان از طرف بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان توحید جم به منطقه اعزام شدند.

حسین‌زاده یادآور شد: در روزهای اخیر چند محموله شامل دارو و تجهیزات مورد نیاز پزشکی نیز از طرف این سازمان برای کمک به زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شد که امیدوار هستیم گامی در راستای امدادرسانی به این عزیزان برداشته باشیم./منبع:فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2246

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.