• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

پس از ۶ سال محقق نشد/ گلایه مردم بزرگترین روستای استان بوشهر از دولت

  • کد خبر : 4883
  • 27 اسفند 1396 - 9:58

در حالی که پرونده تبدیل روستای بهارستان به شهر از سال ۹۰ کلید خورده اما به دلیل محقق‌نشدن این شرایط، مردم بزرگترین روستای استان بوشهر از دولت و مجلس گله‌مند هستند.   ،بعد از گلایه‌های شدید اهالی روستای بهارستان جم در خصوص عدم ارتقا این روستای بزرگ استان بوشهر به شهر و پیگیری های شورای […]

در حالی که پرونده تبدیل روستای بهارستان به شهر از سال ۹۰ کلید خورده اما به دلیل محقق‌نشدن این شرایط، مردم بزرگترین روستای استان بوشهر از دولت و مجلس گله‌مند هستند.

 

،بعد از گلایه‌های شدید اهالی روستای بهارستان جم در خصوص عدم ارتقا این روستای بزرگ استان بوشهر به شهر و پیگیری های شورای اسلامی این روستا، کارشناسان تقسیمات کشوری وارد روستای بهارستان شدند تا ضمن بازدید میدانی از بزرگترین روستای استان بوشهر ، موانع عدم ارتقا این روستا به شهر را رفع کنند.

بر اساس این گزارش، روستای بهارستان واقع در بخش مرکزی شهرستان جم با جمعیتی بیش از ۶ هزار نفر سال‌هاست که در انتظار شهرشدن قرار دارد و مسئوولان و نمایندگان مجلس از سال ۹۰ تا به اینجا وعده‌های شیرینی برای ارتقا بهارستان به شهر داده‌اند اما همچنان عملی نشده است.

در پی گزارش‌های قبلی خبرگزاری فارس در خصوص این روستای بزرگ استان بوشهر و ابراز گلایه و ناامیدی مردم از دولت و مجلس برای ارتقا بهارستان به شهر، بالاخره مسئوولان تقسیمات کشوری طی هفته جاری از این روستا بازدید کرده‌اند تا مردم بهارستان در پایان سال ۹۶ با خبر‌های خوشی به استقبال بهار ۹۷ بروند.

نائب رئیس شورای اسلامی روستای بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان جم در خصوص ارتقا این روستا به شهر گفت: پرونده ارتقا بهارستان به شهر از دوره سوم شورا پیگیری شده و از سال ۹۰ تاکنون هنوز مسئوولان کشوری در خصوص ارتقاء بهارستان به شهر تصمیم‌گیری نکرده‌اند.

وی بیان کرد: شهرشدن بهارستان یکی از خواسته‌های به حق مردم است که عدم ارتقا این روستا به شهر می‌تواند خسارت های جدی را به مردم وارد و اهالی را متضرر کند.

جلیل ادیب‌پور تصریح کرد: ارائه مطلوب خدمات و امکانات به اهالی بهارستان فقط با وجود استقرار شهرداری امکان‌پذیر است و اگر هر چه زودتر بهارستان شهر نشود در آینده مشکلات جدی‌تری به وجود خواهد آمد.

وی افزود: بهارستان در کنار شهر جم باید زمانی که تبدیل به شهر می‌شود خود را از لحاظ کیفیتی و امکانات ارتقا دهد اما آن چه مشخص است تاخیر در ارتقا این روستا به شهر ضرر و خسارت‌های مردمی را در پی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی روستای بهارستان تصریح کرد: طی سال های اخیر، مجموعه شورا و دیگر مسئوولان شهرستان جم برای ارتقا این روستای بزرگ استان بوشهر به شهر تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی داشته‌اند و در سال گذشته نیز مسئوولان وزارت کشور از بهارستان بازدید کردند که نظر آنان در خصوص ارتقا بهارستان به شهر مثبت بوده است.

ادیب پور ادامه داد: در هفته اخیر نیز مسئوولان تقسیمات کشوری وارد روستای بهارستان شدند و از تمامی شاخص‌ها و پتانسیل‌ها مختلف بهارستان بازدید کردند و نظر آنان نیز هم‌چون وزارت کشور برای ارتقاء بهارستان به شهر مثبت بوده که امیدواریم تا پایان سال ۹۶ خبرهای خوشی به اهالی روستا بدهیم.

وی تاکید کرد: جمعیت روستای بهارستان از خیلی از شهرهای دیگر استان بوشهر بیشتر است و می‌طلبد این خواسته عمومی آحاد مختلف روستای بهارستان محقق و شاهد استقرار شهرداری در یکی از بزرگترین روستاهای استان بوشهر باشیم./فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4883

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.