• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پیام شهردارجم در خصوص عوارض آلایندگی: لزوم پیگیری تا تحقق کامل حقوق مردم

  • کد خبر : 2361
  • 03 خرداد 1392 - 8:08


شهردار جم در پیامی از همکاری و حمایت تمامی مردم و مسئولین در احقاق حقوق شهرستان و دریافت بخشی از حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده قدردانی کرد و خواستار ادامه ی روند پیگیری ها تا دریافت تمام حقوق حقه ی شهرستان شد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لیس للانسان الا ما سعی

با عرض تبریک به مناسبت ولادت مولای متقیان علی (ع) و فتح غرور آفرین خرمشهر به مردم عزیز شهرستان جم

همان طور که در خبرها آمد، پس از پیگیری های گسترده و تلاش های فراوان مسئولین و مردم عزیز شهرستان، بخشی از حقوق قانونی مردم در بحث آلایندگی و ارزش افزوده از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم پرداخت گردید. اتفاقی که علاوه بر تاثیرات مادی و معنوی آن بر شهرستان جم، می تواند زمینه ساز تعاملات بیشتر مسئولین نفت و گاز با مردم شهرستان و موجب افزایش اعتماد و همگرایی دو سویه گردد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر جم به سهم خود از همراهی و پیگیری های مردم و مسئولین استانی و شهرستانی از جمله استاندار محترم و معاونین ایشان،امام جمعه ی محترم، فرماندار، شورای تامین ، مدیران امور مالیاتی ، اعضای شورای حل اختلاف مالیاتی ،اصحاب رسانه و عزیزانی که در راستای تحقق این امر قلم زده اند و نیز اقشار مختلف مردم تقدیر به عمل آورده و خواستار استمرار پیگیری مردم عزیز، مسئولین پرتلاش و اصحاب رسانه جهت تحقق کامل حقوق شهرستان در بحث عوارض آلایندگی و ارزش افزوده می باشد.

امیدواریم با استمرار همراهی و تعامل مجموعه ی نفت و گاز و شرکت پالایش گاز فجر جم با شهرستان، نسبت به پرداخت سایر حقوق قانونی مردم، چون مالیات بر ارزش افزوده ی سال های ۸۷ تا ۸۹ به میزان حدود ۶۰ میلیارد تومان و باقیمانده ی عوارض آلایندگی به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان در سریع ترین زمان ممکن، اقدام گردد.

بدون تردید پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده توسط صنایع مستقر در شهرستان، می تواند در تسریع روند توسعه ی شهرستان جم از شهرها گرفته تا روستاها، نقشی چشمگیر داشته باشد. امید که با ادامه ی این روند شاهد استقرار و تثبیت هر چه بیشتر قانون گرایی در شهرستان و تسهیل در پرداخت حقوق مردم باشیم. ان شاء ا…

توفیق روز افزون مردم و مسئولین را در عرصه ی خدمت رسانی از خداوند یکتا خواستاریم

سید احمد علمداری

شهردار جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2361

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.