• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14

پیگیری جدی از طریق نفت و راه برای بهسازی مسیر پالایشگاه به انارستان انجام شده/ تامین اعتبار آغاز مرکز جامع سلامت انارستان

  • کد خبر : 5039
  • 16 خرداد 1397 - 2:01

  نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های جنوب استان تلاش می کنیم.   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم جنوب استان در مجلس، سکینه الماسی در نشست شهردار و اعضای شورای شهر انارستان افزود: توسعه شهرها و روستاهای […]

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های جنوب استان تلاش می کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم جنوب استان در مجلس، سکینه الماسی در نشست شهردار و اعضای شورای شهر انارستان افزود: توسعه شهرها و روستاهای ۴ شهرستان جنوبی استان را با جدیت دنبال کرده ایم که بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت که اجرایی شده یا در حال اجراست بخشی از این مهم است.

 

وی با بیان اینکه تمام مشکلات شهرها و روستاهای  جنوب استان را بارها در قالب تذکر، نطق، مکاتبه و گفتگو و تفاهم نامه فریاد زده ام تصریح کرد: امروز خوشبختانه در حوزه توسعه شهری و روستایی در مقایسه با گذشته گام های بزرگی برداشته شده و خوشحالم که لبخند رضایت مردم عزیز ۴ شهرستان را می بینم.

الماسی به موضوع اشتغال و تلاش برای استیفای حقوق جوانان جنوب استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر قانون برنامه ششم توسعه که تصویب آن کفه اشتغال را به سمت مردم جنوب استان سنگین تر کرد رصد وضعیت اشتغال در شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و پیگیری افزایش سهم جوانان استان به خصوص شهرستان های جنوبی در دستور کار قرار گرفت و موفقیت هایی هم حاصل شد.

 

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اشتغال، راه، آب و بهداشت را مهم ترین موضوعات مورد توجه در جنوب استان برشمرد و اظهار داشت: طی دو سال اخیر بارها از مسئولان ارشد کشوری در حوزه های راه و آب دعوت کردیم تا بتوان چالش های جدی منطقه را هر چه بیشتر مورد تاکید قرار داد.

 

سکینه الماسی از پیگیری بهسازی مسیر پالایشگاه به انارستان خبر داد و گفت: رایزنی هایی برای اجرای این پروژه به صورت ۵۰-۵۰ از طریق نفت فلات مرکزی و وزارت راه انجام شده که امیدواریم تحقق یابد.

 

وی همچنین از تامین اعتبار احداث مرکز جامع سلامت شهر انارستان خبر داد و گفت: طبق وعده مسئولان استانی در هفته های آتی تامین اعتبار لازم برای شروع این پروژه بهداشتی انجام می شود تا یکی از خواسته های مردم عزیز انارستان محقق شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5039

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.